Gå til innhold

Oblivion patch ute. Xbox 360

ohlala

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ser ut som den ikke har med shader update. Draw distance skal ha blitt bedre i denne patchen

Shader update skal komme før eller sammen med Shivering Isles

Kilde

Endret av ohlala
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mulig jeg er blind, men jeg ser ikke helt hvor det er bekreftet at det er shader oppdateringer i denne patchen

Er jo en fordel og lese førstepost før man poster da ;)

Flott alt dette, men hvis jeg mister så mye som en eneste frame så er det ikke verdt det! Oblivion på 360 sliter nok med framerate fra før.

Shaderne kommer som sagt senere ja.

Skrevet
Mulig jeg er blind, men jeg ser ikke helt hvor det er bekreftet at det er shader oppdateringer i denne patchen

Er jo en fordel og lese førstepost før man poster da ;)

8215551[/snapback]

hm, mulig det begynner å bli sent, men jeg mener da bestemt det stod at det var shader oppdateringer i emnet for tråden....

Skrevet

Hmmm... Ser ikke så veldig mye forskjell... tror jeg. Husker ikke hvordan det så ut før. Men det så ut som jeg kunne se lenge oppover fjellene, når jeg stod ved Waterfront.

Skrevet

Folk sier det er noen "LOD fixes", samt noen bygninger, som Wizards Tower, er synlig e ett stykke lengre unna, pluss noen litt oppdaterte ly-shadere (men ikke mye bedre)

Denne patchen er en slags overgang mot den større Patchen som vil komme før eller sammen med Shivering Isles.

Skrevet
Kunne trådstarter endre emnet til trådens innhold? Det bryter med rettningslinjene ved å ikke ta ibruk en setning på tre ord. Håper dette kan løses snarest..

8216822[/snapback]

Endret :)

Skrevet

Haha.

Ett bilde av en skjerm er vel rimelig elendelig sammenligninsmateriale?

Og ingen har heller sagt at det er gode synlige forskjeller.

Forskjellene ligger nok sannsynligvis ganske så tett inntil et gamle at det ikke er merkbart stort sett, men hjelper på helhetsintrykket og kanskje det har forbedret FPS noen steder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...