Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Ditt snitt på skolen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Første termin VG2: 5.1, 6 i Fysikk og Kjemi, 4 i tysk, 5 i resten. Kan ikke si meg annet en veldig fornøyd med det :) Tror jeg skal prøve meg på en 6er i matte, men vi får se.

Endret av Selvin
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sykt imponert over dere to over her! Dere har ikke noe imot å legge ut hvilke fag dere har og med hvilke karakterer? Sikter meg inn på et snitt på 5,5 i andre termin, det vil gi et snitt på 5,3 over alle avgangsfag i VGS studiespesialisering - i tillegg har jeg 3,5 tilleggspoeng for Biologi 1, R1+R2 og Fysikk 1+2

Endret av slux
Skrevet

4 i krl og engelsk muntlig, 6 i naturfag og engelsk skriftlig, 5 i resten. 5 i snitt(jul, 10. klasse). Er for lite muntlig aktiv, ellers kunne jeg fått 5,3 som i fjor. :D

Skrevet
Sykt imponert over dere to over her! Dere har ikke noe imot å legge ut hvilke fag dere har og med hvilke karakterer? Sikter meg inn på et snitt på 5,5 i andre termin, det vil gi et snitt på 5,3 over alle avgangsfag i VGS studiespesialisering - i tillegg har jeg 3,5 tilleggspoeng for Biologi 1, R1+R2 og Fysikk 1+2

Vg1:

Naturfag, samfunnsfag, engelsk, teoretisk matte, geografi: 6

Eksamen geografi: 6

VG2:

Kjemi 1: 6

Fysikk 1: 6

Biologi 1: 6

R1: 5

Fransk 2: 6

Eksamen Biologi 1: 6

VG3 første semester:

Biologi 2: 6

Kjemi 2:6

Geofag 1: 5

Religion: 5

Historie: 6

Norsk skriftlig: 6

Norsk sidemål: 6

Norsk muntlig: 5

Tilleggspoeng: 3,5

Regner med å få vekk noen av femmerne i 2. semester da :p Håper virkelig dette holder til medisin på uio :dribble:

Skrevet

Imponerende! Hvor mye kommer fra at du er flink til å arbeide/gjør mye lekser og hvor mye kommer av at du rett og slett er intelligent/flink (som man selvfølgelig må være for å få såpass). Angrer på at jeg ikke sto på fra VG1 av så jeg kunne hanke inn 6'er i de "lette faga" (mot å få 6'er i feks R2 som er verdt like mye).

Skrevet

Damn, det var noen høye snitt her ja! hadde 5,0 ut av 10. Gått ned til 4,6 eller 4,8 nå til jul. Satser på 5 blank i snitt til sommeren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...