Gromle Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 Hvis vi ser utenom oblivion har betsheda softworks lagd flere spill pærler. Synes vi burde gi dem en sjangse med dette. Gogo! 8229134[/snapback] Hvorfor misliker så mange Oblivion egentlig? Selv synes jeg det er et genialt spill. 8234108[/snapback] Men rent spillmessig så var level scaling som ødela Oblivion for min del. Jeg vil møte monster som grisebanker meg, ikke monstre som er tilpasset min karakter for å gi middels motstand. Og jeg vil finne high level loot selv om jeg lav level. 8234181[/snapback] For meg var det dette som gjorde at jeg likte det. At det ikke er noen som grisebanker deg synes jeg er bra. Og hvorfor finne gode ting om du ikke kan bruke dem? 8235929[/snapback] Det jo det å kunne bruke über-items i begynnelsen som er morsomt! Ikke å finne noe som er tilpasset deg og som ville vært bedre om du kom etter å ha levlet. Ødelegger totalt gleden med utforsknning ettersom det ikke er noen risk å ta, og heller ingen belønning.
Whalecore Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 Scaling-systemet i oblivion er helt grusomt. Det finnes ingen steder du ikke kan utforske i lvl 1. Det er ingen steder du tenker "ååå salla, nå gleder jeg meg til jeg er høy nok lvl til å gå der". Neei, det ødela spillet for min del.
-Mr.T- Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 Sant det, scalinga ødela alt. Det var det som gjorde at jeg fikk tak i Morrowind og spilte det i stedet. Myyyyeee bedre.
nosync Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 Jeg ELSKER Baldurs Gate II. Spiller den forsatt. Men leiter du etter noe "nytt", anbefaler jeg å teste ut "Temple of Elemental Evil". Personlig følte jeg at den er det nærmaste du kommer til noe ala "Baldurs Gate II". Tror den vil falle deg i smak.
Gromle Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 Synes Temple of Elemental Evil ble litt for ensformig i lengden. For mye hack'n'slash og lite med NPCer.
Lakus Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 Jeg vil foreslå at du prøver Lord of the Rings Online, kanskje det beste spillet jeg har spilt. Det beste med LotRO er nok stemningen og den deilige atmosfæren som grafikken skaper. Men det er ikke bare grafikken som er så bra, historien og menneskene du møter i spillet er også store pluss. Er det ikke bare Betaen som er ute nå? Kan man laste ned den? Jeg vil!
freddern Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Skrevet 26. mars 2007 Okey... Kjøpte Gothic 3 da den kom ut, men synes det var ræva spill... Innstallerte det igjen i går fordi så mange hadde sagt at de to første timene er kjedelige, men så tar det av. FY F**N SÅ KULT SPILL! Her snakker vi nesten BG2 nivå... Gjorde bare et dårlig første intrykk, men etter to timer var jeg hekta. Og det blir bare bedre og bedre.....
rulleguru Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 Okey... Kjøpte Gothic 3 da den kom ut, men synes det var ræva spill... Innstallerte det igjen i går fordi så mange hadde sagt at de to første timene er kjedelige, men så tar det av. FY F**N SÅ KULT SPILL! Her snakker vi nesten BG2 nivå... Gjorde bare et dårlig første intrykk, men etter to timer var jeg hekta. Og det blir bare bedre og bedre..... 8239878[/snapback] litt offtopic, men har det kommet noen patcher siden release som fikser en del? Synes det var litt tregt og buggy selv om jeg digget selve spillet.
Firvulag Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 Planescape torment et meget stemningsfult spill i samme stil som baldurs gate. en av de bedre spillhistoriene og veldig mange orginale karakterer. (fks en trollmann som er permanent i flammer) old school D&D altså men en hel del unike vrier
-Mr.T- Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 Tror nok Planescape: Torment er verdt et forsøk ja. Jeg for min del ble aldri særlig imponert over det men. Kan ha noe med at jeg nettopp hadde spilt BG2 og alt annet bleknet i forhold Gothic 3 synes jeg forresten glimrer til med masse NPCer og masse stemning. Du føler faktisk at du utretter noe der du springer rundt. Det er også sjelden at du springer rundt og føler at du har vært inne i den samme hulen utallige ganger, da alt er unikt. Absolutt verdt et forsøk det også. Med patchene er det jo blitt mye bedre
Kharan Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 Skal du spille Planescape: Torment bør du også stikke innom http://www.planescape-torment.org/ og laste ned 'fixpack' som fikser mye av det som patch 1.1 ikke reparerte - samtaler som gikk i stå osv. Kan varmt anbefale PS:T, som jeg vil påstå har en av de aller beste plottlinjene jeg noensinne har sett i hele min spillkarriere.
Bertelsen Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 Jeg har faktisk ikke spilt så mange spill som jeg virkelig elsker, og jeg har spilt mange spill igjennom livet mitt nå. MGS-serien, Fable, Zelda og Golden Sun er de jeg husker best. Selfølgelig liker jeg mange spill, men det er aldri sånn at jeg runder de over ti ganger, som jeg har gjort med overnevnte spill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå