Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Angrepet av hund!


[dR]MiljO

Anbefalte innlegg

Gjest Guest
Til de som mener at den hunden som bet så bør dere lære dere litt om hunde-psykologi, dette er en helt naturlig reaksjon for hunder UANSETT RASE.

 

Hunder beskytter området sitt og står de i bånd så blir de automatisk mer nervøse.

Når det da kommer en løs hund på deres område og i tillegg en som knurrer så er dette den naturligste av reaksjoner.

 

Til trådstarter: få stivkrampesprøyte, og neste gang så la være å blande deg inn i slåsskamp mellom hunder (hunder pleier å ordne opp i slikt selv og det ser alltid verre ut enn det egentlig er så det er veldig sjeldent den ene parten i slåsskampen blir alvorlig skadet).

8271845[/snapback]

 

He he, å ja ?

 

Bikkja til en kompis gjorde akkurat det samme, sprang bort og yppa med en grønlandshund som sto i bånd på privat eiendom.

Bikkja til kompisen min ble hentet i en remapose.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest

Det som er viktig er at folk med hund ALLTID bruker bånd siden det er påbudt året rundt.

 

Når jeg er ute å går tur med min 1,5 år gamle sønn så liker jeg særdeles dårlig når det kommer en jogger med en psyko rottweiler uten bånd, men hva kan man gjøre ? Anmelde ?

 

Får bare lyst å dra opp en pistol å skyte faenskapet. :mad:

Lenke til kommentar
Det som er viktig er at folk med hund ALLTID bruker bånd siden det er påbudt året rundt.

 

Når jeg er ute å går tur med min 1,5 år gamle sønn så liker jeg særdeles dårlig når det kommer en jogger med en psyko rottweiler uten bånd, men hva kan man gjøre ? Anmelde ?

 

Får bare lyst å dra opp en pistol å skyte faenskapet. :mad:

8514193[/snapback]

 

Joggeren eller bikkja :D

Lenke til kommentar

Hvis ikke eierne greier å ha hundene sine i bånd fortjener de ikke å ha en hund.

Det endte med anmeldelse når jeg var mindre av ei dame... hu hadde to fuglehunder som løp der dem ville og de kunne være alene uten bånd en hel dag. De hoppa opp på meg og andre.

Lenke til kommentar
Det som er viktig er at folk med hund ALLTID bruker bånd siden det er påbudt året rundt.

 

Når jeg er ute å går tur med min 1,5 år gamle sønn så liker jeg særdeles dårlig når det kommer en jogger med en psyko rottweiler uten bånd, men hva kan man gjøre ? Anmelde ?

 

Får bare lyst å dra opp en pistol å skyte faenskapet. :mad:

8514193[/snapback]

 

Joggeren eller bikkja :D

8514393[/snapback]

 

 

Kanskje begge hadde vært å foretrukket.

 

ta stivkrampe, gå med bånd ( herregud så patetisk og glemme) å sleng bikkja til dyrlege.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...