Gå til innhold

hvorfor er det slik i diskusjon.no?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Se i toppen av posten din der står det

Trådet · [ Standard ] · Lineær+

 

Velg den du hadde før, den står vel på Trådet nå? :)

8211270[/snapback]

 

virker ikke...

noen ganger lar det meg se det slik som det skal være, men hver gang jeg blar på siden, så blir det slik på bildet igjen, og i hvert nye emne jeg går inn i er likens...

Endret av EMiRo
Lenke til kommentar

er det ingen måter å lagre oppsettet på?

for det endres hele tiden automatisk til trådet, bare jeg går inn i et nytt topic eller poster i et.... så utrolig irriterende at jeg blir sint :nei::no::mad: dessuten kan jeg ikke endre det til standard etter å ha postet... ike på noen måter. må faktisk logge av og på for at kanppene skal reagere igjen.. bare jeg skal bla i sidene blir jeg sendt til første post i emnet, og med trådet funskjon.. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!

så man kan ikke bla og lese siste meldingene.. HEJLP!!

Endret av EMiRo
Lenke til kommentar
hihihihi du spamma jo din egen tråd like mye som msn vinduet mitt ;p

8211671[/snapback]

 

 

ja ffs.. e du klar over kor fette plagsomt det hær e ..:@

8211676[/snapback]

 

 

problem løst.. gjorde det slik at jeg logget av, tømte alle coockies, alle private elementer, avsluttet firefoxprosessen, startet firefox, logget på ogtrykkte standard, for så å avslutte prosessen, og logge inn på nytt... kjempelett

:thumbdown:

Lenke til kommentar
hihihihi du spamma jo din egen tråd like mye som msn vinduet mitt ;p

8211671[/snapback]

 

 

ja ffs.. e du klar over kor fette plagsomt det hær e ..:@

8211676[/snapback]

 

 

problem løst.. gjorde det slik at jeg logget av, tømte alle coockies, alle private elementer, avsluttet firefoxprosessen, startet firefox, logget på ogtrykkte standard, for så å avslutte prosessen, og logge inn på nytt... kjempelett

:thumbdown:

8211707[/snapback]

 

jaja, du klarte det jo :D

Endret av simon_gj
Lenke til kommentar

*sensur*

 

PROBLEMET GIR SEG FAEN IKKE!!!!

nå har det plutselig endret seg rilbake til trådet system eller hva i F det heter.

 

er jo helt fette umuli å bruke diskusjon.no på denne måten!!!

FINNES DET INGEN ORDENTLIGE MÅTER Å DEAKTIVERE DENNE DRITTEN OG FÅ DET SLIK SOM DET VAR HELE TIDEN??

 

endrer seg jo tilbake til det fittesystemet hele tiden

FAEN!

Lenke til kommentar
Har du sjekket om det funker å bruke en annen nettleser? Jeg er også rimelig sikker på at caps og banneord ikke fikser problemet.

8216243[/snapback]

 

hehe.. det går i en annen nettleser såvidt jeh vet, men jeg er ikke interresert i å bytte nettleser. derimot har jeg byttet data, og det er kun denne ene datan det ikke går på.. så jeg later som om det er datan sin skyld :dontgetit:

 

caps og banneord får meg bare til å føle meg mye bedre.. jeg har mine grunner til å bli irritert på alt som har med data og slikt å gjøre^^

Lenke til kommentar

Jeg mente ikke at du skulle bytte nettleser, bare sjekke om det funket.

 

Du må renske ordentlig opp i cookies først og fremst, regner jeg med. Prøv CrapCleaner, den er genial. Sjekk at nettleseren er satt til å akseptere cookies. Og så er det sikkert noen som kan mer om de innstillingene enn meg, så satser vi på at de kommer på banen her.

Lenke til kommentar

Det er flere som plutselig opplever at forumet ser slik ut, uten at de kan huske å ha endret til [Trådet], jeg vil derfor foreslå at Drift kanskje kan ta en nærmere kikk på problemet?

 

I teorien skal som sagt løsningen være enkel, endre til [standard] og virker ikke det, skal en slette informasjonskapsler for så å endre i gjen. Men dette har du tydeligvis gjort. Jeg har dessverre ingen løsning på ditt problem, men jeg foreslår at Drift prøver å ta en titt på hva som forårsaker det som ser ut til å være en plutselig endring.

Lenke til kommentar

Ok, takk for svar Ueland. Jeg velger å tro at det er google som har en liten finger med i spiller her da.

 

Jeg ville som sagt bare sette spørsmål ved hvorfor så mange tydeligvis får denne visningen valgt når de selv mener de ikke har endret noe.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...