Rivfader Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Noen som har bestilt og fått beskjed om at denne er sendt? Sitter på jobben og refresher ordrestatus hehe. Frykter at jeg ikke får den til helga
Crazy Joe Davola Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Ikke sendt hos meg heller. Men jeg fikk en mail av dem for ca 2 uker siden,og der sa de at varen (stalker TIN box) desverre var blitt forsinket. Og de kunne heller ikke si eksakt leveransedato. Så får bare vente å se når den kommer.
Rivfader Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Skrevet 22. mars 2007 Ikke sendt hos meg heller.Men jeg fikk en mail av dem for ca 2 uker siden,og der sa de at varen (stalker TIN box) desverre var blitt forsinket. Og de kunne heller ikke si eksakt leveransedato. Så får bare vente å se når den kommer. 8211217[/snapback] Tror det var en fellesmail de sendte ut til alle som bestilte mer eller mindre ved en feil. Var en på forumet her som fikk dette svaret fra kundeservice der så vidt jeg husker...
Windoge Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Min status på CDon er at varene pakkes. Det er ikke tin-utgaven jeg har kjøpt
Frezz Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 (endret) Min status på cdon: "Varene pakkes" :D (ikke tin-box) Endret 22. mars 2007 av Frezz
nosync Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Er litt skuffet over spillet. Hater at du ikke kan fjerne "head bob". Dabber jo som gal! Jeg må spille i 30min intervaller for å ikke bli syk. Men flott er den, og en MEGET intressant verden må jeg si. Spiller på det lettaste, og det er pokker ikke lett! Beste beskrivelsen for dette spillet er "System Shock 2" clone.
Rivfader Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Skrevet 22. mars 2007 Fikk følgende svar fra CDON da jeg spurte om jeg ville få Tin Boks utgaven til helga: Hei, Releasedatoen for den nedenstående varen har dessverre blitt utsatt til 26/3-2007. Vi beklager dette. Mvh Samuel CDON.COM
Gunfreak Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 min tin boks er på vei fra england, ble send på tirsdag. med flaks har jeg den i mårra
Adrgha Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 Noen andre sjapper i Norge som har tinnboksen inne på lager? Ser elkjøp.no har den, men den er priset litt stivt der, i tillegg til en porto på 60 kroner.
Saiko Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 [...]Hater at du ikke kan fjerne "head bob". Dabber jo som gal! Jeg må spille i 30min intervaller for å ikke bli syk. [...] 8211592[/snapback] Fra et annet forum:About the (imo) excessive and motion sickness inducinghead-bob; if you are effected by it: Find the 'user.ltx' file in documents and settings\all users\documents\STALKER-SHOC and set these two values to 0. cam_inert 0. cam_slide_inert 0. Its not completely gone, but bearable reduced. Feels much better now for me. Still, frequency is too high.
Hr. Jenssen Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 min tin boks er på vei fra england, ble send på tirsdag. med flaks har jeg den i mårra 8212258[/snapback] Njaaa, vi får se. Pakken bestilte du kanskje for lenge siden, men du får nok ikek god gammel Play-service lenger. Nå tar det hele tiden bare pokkers lang tid å sende derifra. Min boks har enda ikek blitt sendt fra CDON heller nei. Makan som de somler. Hadde blitt RIMELIG forbanna om jeg ikke hadde lastet ned spillet på forhånd, da jeg visste at de kom til å være treige. Stalker finnes det flusst av i hyllene på det lokale SpaceWorld, dog ingen CE.
Gunfreak Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 fikk den ikke i dag nei, men har heldigvis en "tidsmaskin" som gjør at jeg får spillt spillet
ttt Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 Irriterande. No reiste eg heim bare for å spele Stalker. Dette betyr at eg må vente nok ei veke før eg får prøvd spelet. Jaja, får bare håpe eg får spelt litt neste helg då.
Typho Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 Jaja, får bare vente til neste uke da. Har C&C: Tiberium Wars å spille i mellomtiden
Crazy Joe Davola Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 Nå står det at "varene pakkes" i ordrestatusen. Men jeg tviler sterkt på at jeg får det allerede imorgen. Kanskje på tirsdag. Gleder meg nå!
Rivfader Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Skrevet 26. mars 2007 Min boks er ihvertfall sendt nå står det på CDON så da er det ikke så lenge igjen forhåpentligvis. Holdt på å kjøpe den vanlige utgaven i butikken i helga
Hr. Jenssen Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 Fin overraskelse etter å ha blitt knust i Wii-bowling av en kompis, å komme hjem til en mail som sier at metallboksen har blitt sendt. Da får jeg den nok på onsdag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå