Gå til innhold

Det absolutt morsomste du har sett


Anbefalte innlegg

Hva er det absolutt morsomste du noen gang har sett? Det er kun lov til å velge en ting, så tenk dere godt om. :p

 

Mitt bidrag:

Jeg så en skikkelig rund mann (stor mage, breie lår, tynne ben og tynne armer) med bowler-hatt og skikkelig 30-talls-klær på grensen til Ukraina. Han satt på en restaurant med slik "smekke" og spiste mye fin mat, og det så ut som om han virkelig kunne mat. Han kunne vært tatt rett ut av en gammel stumfilm.

 

Jeg lo og lo og lo og lo, og jeg ler enda når jeg tenker på det. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synet av en kamerat som hadde blitt skamklipt på nachspiel for et par uker siden er noe av det morsomte, i hvert fall. Øyenbrynene var tatt med høvel, de hadde dratt en barbermaskin fra panna og rett over hodet til nakken, det allerede tynne håret hans hadde blitt enda mer tynnet ut med både høvel og barbermaskin og store hårtuster hadde blitt fjernet fra forskjellige plasser av hodet hans.

 

Som toppen av kransekaka hadde de valgt å fylle ansiktet hans med blå sprittusj. Da jeg så ham for første gang, lo jeg så hardt at jeg falt.

Lenke til kommentar

En gang for ikke så lenge siden skulle en kompis overnatte hos meg. Han hadde en madrass på gulvet. Han hadde bærbar, så han skulle ha madrassen lengst opp mot veggen for å ha noe å støtte seg på. Han orker ikke reise seg for å gjøre dette, så han stiller seg på alle fire på madrassen, med hodet vendt mot veggen, og begynte å gjøre slike "jokkebevegelser" for å få madrassen til å flytte på seg.

Fra der jeg satt ved PC-pulten så det hele ganske komisk ut fra før, og jeg lo ikke mindre da jeg hørte et smertefullt "DUNK" mot veggen.

 

Ja, han presterte å kjøre skallen med full kraft i veggen. Tror det var første gang jeg har ledd såpass at jeg veltet av stolen. :D

Endret av nerf
Lenke til kommentar

Bowling med klassen. En av jentene skulle kaste og rennene var oppe, så det skulle bli lettere. I enden av banen er det et hull på størrelse med bowlingballen rett foran der rennen begynner. En av jentene klarte å treffe der. :p Vanskelig å forklare, så jeg prøver med tegning.

Endret av Knut_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...