Gå til innhold

Dell 9400 dual core med vista, lyden hakker


Anbefalte innlegg

Har akkurat kjøpt meg en Dell 9400 hvor jeg virkelig er bekymret for lyden her, har forsøkt og oppdtaert til nyeste drivere, samtidig vært i kontakt med Dell, men de har ingen løsning på problemet mitt. Lyden hakker selv da jeg åpner en mappe med 20filer i. Jeg kjører med 2gb ram så synes det burde holde langt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er anbefalt å kjøre 2 gb ram men ikke noe krav.. Er du sikker på at driverene du har er oppdaterte og klare for vista?

8208290[/snapback]

 

Høytalerne er intigrerte,. bruker jo de. Joda, sjekket dette med drivere, både for vista og xp, stor forskjell var det nok ikke. Virker som hd stopper opp og da stopper musikken også, det er skikkelig irriterende..

Lenke til kommentar

Jeg anbefaler at du åpner task manager. Gå til processes og sorter på CPU usage. Prøv her å se om du finner ut hvilken process som krever mye og gjør at lyden hakker. Jeg vet ikke om dette hjelper deg, men jeg har hatt lignende problem som løste seg på denne måten.

Lenke til kommentar
jeg har akurat samme problem og lurer på hvordan man skal få ordnet dette.. Kan noen forklare hva det vil si å kryssbytte minnet?`

 

Takk

8288647[/snapback]

 

Antagelig at du bytter posisjon på rambrikkene, men det er en totalt vill gjetning fra min side.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...