Gå til innhold

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
fikk nettop Lacoste radiate Quilt´s i posten. Må si meg meget fornøyd ! Men er ikke noe til denne årstiden.

LacosteRadiateQuilt1.jpg

Pris og hvor kjøpte du dem hen?

kjøpte de av en fyr! Han hadde kjøpt de i Oslo et sted for litt mere enn 1000,- kr !

er de nøyaktig lik på bildet? så fake ut.

Nja, de jeg har er mere hvite. Ellers er de helt like.

Skrevet (endret)

De er dritfete, men også priset deretter så har ikke troa på de ender i min skohylle med det første.

Satser heller da på sorte Nike Air Yeesy`s som endelig kommer i mars.

Endret av Homme
Skrevet
En bra nettside som har hovedfokus eller en god del sneakers?

Creative Recreation, Vans, Nike etc.

www.sneakersnstuff.com

Har aldri bestilt derfra, men de har mye bra innhold!

Skrevet

Jeg synes de var badass og skikkelig kule!

Skal definitivt ha dem. Enten i svart/rød eller svart med hvitt Nike merke, som Homme forklarte.

Blir nok med svarte med hvitt Nike merke! :D

Skrevet

Blir nok ikke bare bare å skaffe, så vidt jeg har fått med meg er det kun 3 utvalge butikker i USA som kommer til å selge dem. Og ja, de blir fort utsolg.

Men har ikke funnet noe om prisen enda, men blir nok langt i fra like høyt som boat-kicksa, siden det er ett non-profit prosjekt, men regner nok med endel høyere enn de fleste andre Nike-collabsa

Skrevet
Blir nok ikke bare bare å skaffe, så vidt jeg har fått med meg er det kun 3 utvalge butikker i USA som kommer til å selge dem. Og ja, de blir fort utsolg.

Men har ikke funnet noe om prisen enda, men blir nok langt i fra like høyt som boat-kicksa, siden det er ett non-profit prosjekt, men regner nok med endel høyere enn de fleste andre Nike-collabsa

Såpass. Men har veldig lyst på dem. Skal hvertfall prøve å skaffe meg dem, men får se litt på prisen da.

Vet du HVILKE butikker som kommer til å selge dem? (nettbutikker)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...