Gå til innhold

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, i Vika. Utvalget er dog noe tynt, men det kan vel ha endret seg.

Snakket med dem forrige uke, de venter på å motta flere modeller. Tror de faser ut AE for å øke utvalget av Carmina.

Skrevet

Så etter de chelseabootsene med rem og spenne da jeg var i Barca. Fant dessverre hverken dem eller noen andre hos Carmina som falt i smak. Fattern fikk seg dog et par sorte chelseaboots, og jeg kjøpte noen brune fra Barrats 1890.

Angrer nå i ettertid som faen på at jeg ikke kjøpte noen rålekre par jeg fant hos Mayol. Noen som vet om Mayol har en nettside? Det virker håpløst å finne en eneste nettbutikk som har dem.

Skrevet

Så etter de chelseabootsene med rem og spenne da jeg var i Barca. Fant dessverre hverken dem eller noen andre hos Carmina som falt i smak. Fattern fikk seg dog et par sorte chelseaboots, og jeg kjøpte noen brune fra Barrats 1890.

Angrer nå i ettertid som faen på at jeg ikke kjøpte noen rålekre par jeg fant hos Mayol. Noen som vet om Mayol har en nettside? Det virker håpløst å finne en eneste nettbutikk som har dem.

Jodphur boots

Skrevet

Jodphur boots

Jodhpur boots.

success-kid.jpg

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg trenger noen stoffsko når jeg skal til bl. annet Cape Town, Tokyo, Sydney og LA om et par uker. Det er ikke kjempelett å få tak i sånt i Oslo i februar, så jeg må finne noe på nettet. Har funnet noen par, men er ikke helt fornøyd:

http://seavees.com/shop/products/mens/09_61._volunteer_plimsoll

http://www.superga.co.uk/item/Brand_Superga1705Cotu_367_0_209_1.html

Edit: Vurderer noen Espadrilles også.

Endret av -drugiS-
Skrevet

Sålen på uggs sklir jo ut til siden etter hvert. Ser ikke noe deilig ut i det hele tatt.

Espadriller er sikkert enkle å pakke med seg også, så jeg ender nok opp med å bestile noen. Fant en annen side her også som selger det.

Skrevet

Pass på at sålene til de du linket til tåler ekstremt lite vann. Så fort de blir litt våte blir de stive når de har tørket og vonde å gå med.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...