Gå til innhold

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes de er ca like pene, men jeg kommer til å bruke mye sort i vinter, og da passer jo ikke brun. Har jo Earthkeepersene, men synes ikke de er i nærheten av like pene som jeg syntes de var i fjor :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er klar over det, men kunne like gjerne ha brukt et annet ord, som kule, fine etc.

Kvaliteten er god, de har ikke blitt noe synlig slitt etter en vintersesongs gjennomgående bruk.

Skrevet

Posta disse i cafèen mens jeg var sikker på at det var her i skotråden jeg posta de, så får høre her også.

Hva syntes dere om? Selv liker jeg de, men har ikke sett noen særlig bra fit pics, og de er ikke å få tak i her i Rogaland (som jeg har fått med meg)

filippa-k-m-steve-boot-1001521.jpg

Skrevet

Noen som vet om greie skobutikker i Stavanger hvor jeg kan kikke etter noe lignende disse?

Tok en titt på Kvadrat, men meh... Overprisede Hudsons på Geddon og noen merkelige Danske greier jeg aldri har hørt om på Frati. Sikkert også veldig overpriset.

post-38731-1287769433,6821_thumb.jpg

Skrevet

Har noen her erfaring med sko fra Lloyd, og kan si noe generelt om merket, eller evt. om de ikke kan kategoriseres fordi de lager sko i alle kvaliteter (selv om det jo sier litt)?

Skrevet

Hadde nok ikke brukt de på vinteren, vent til våren. Om du absolutt har lyst til å bruke dem når det er snø så går det sikkert an, har selv overlevd en hel vinter med converse da jeg var ung og dum.

Skrevet

Du har nok rett, jeg bare antok at de var kalde utifra bildet. Personlig hadde jeg nok ikke brukt de når det er masse snø ute, kan ha noe med at jeg fryser altfor lett på føttene. Foring og ullsokker i skoene er obligatorisk for min del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...