Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har kjernen begynt med tromme!? Haha, hva er målet? Å bli like harry som LSK-fansen?

8381681[/snapback]

kanskje de prøver og komme opp med noe mer originalt enn: RO-SEN-BORG, R-B-K. om og om igjen :/

8381691[/snapback]

Haha. Det er for så vidt en god idé, men om det er noe originalt de er på jakt etter tror jeg ikke tromme er løsningen. Men kanskje det passer til harry-stilen. :hmm:

Skrevet (endret)

Gidd å lese hva jeg skriver eller?

RO-SEN-BORG / R-B-K er noe hele stadionen skriker..

Trommen er i Kjernen hvor vi faktisk synger.

Endret av DJ_Dark
Skrevet

Sånn er det for alle lag, er noen rop hele stadion er med på og noen som er litt mer interne i supporterklubbene.

Selv blir jeg sjukt flau når en eller annen full kar synger cuplåten eller noe sånt, ødelegget for oss andre :nei:

Skrevet

Gleder meg til i morra ja. Fikk mail om at alt håp var ikke ute for sesongkort heller.. Fikk beskjed om at de ikke hadde delt ut til de som har bestillt i år enda.. Jeg mistet egentlig åpet for en del uker siden.. Om jeg får det vil det bli fantastisk..

Skrevet

To timer igjen, og "æ glær mæ". Må bli seier idag, alt annet blir skuffende. Håper og tror at Strand spiller godt på sentral midtbane, og at Sappi og Skjelbred er gode som indreløpere. Tror det blir to mål hver av de to ivorianerne. :)

Skrevet

Det var DEILIG! Fortjent seier! Sånn som RBK spilte i andre omgang er det ikke snakk om at det ikke var fortjent. Mye press fra RBK sin side! Synd at Konan sitt skudd ikke gikk inn.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Konan har et par gode skudd han ja ;)

dommeren blåste av et minutt før tillegstiden var over, klasse :)

Skrevet
Det var DEILIG! Fortjent seier! Sånn som RBK spilte i andre omgang er det ikke snakk om at det ikke var fortjent. Mye press fra RBK sin side! Synd at Konan sitt skudd ikke gikk inn.

8391542[/snapback]

kunne ikke vært mer enig med deg der ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...