Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Hehe.. Så klart.

Faktisk så var det litt merkelig når jeg bestillte meg billetter. Bestilte den dagen de ble lagt ut. Jeg skjønte ikke helt prinsippet med å skrive ut billetten min, så valgte å hente den i luka. Etter jeg hadde bestilt fikk jeg beskjed om å hente billettene på Vikingbutikken. Et kjapt googlekjøp bekreftet at den ligger i Stavanger. Litt langt å dra for å hente billetter. Men jeg regner med at billettene ligger å venter på meg på Lerkendal.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fryktet det samme, men jeg valgte seter ifra Lerkendal da, det er jeg rimelig sikker på. Pluss at det står RBK - Tromsø på mailen jeg fikk etterpå. Var sikkert RBKweb som fucka seg litt. Herreter skal jeg uansett bestille billetter gjennom Kjernen.. Jeg liker ikke det nye billettsystemet.. Hvorfor ble det skiftet i utgangspunktet?

Lenke til kommentar

Har sesongkort på Narvesen øvre med glimrende utsikt og er veldig fornøyd med det, men skulle gjerne stått i Kjernen, for jeg føler at det er der jeg egentlig hører hjemme... :blush:

 

Hadde de ikke vært for at jeg har sesongkort fra før, skulle jeg stått i Kjernen.

Endret av Benitez
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...