Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også brukt linser, og om jeg har vært fotballproff og på tur til Ålesund, så tror jeg et par reservelinser hadde vært med. I det minste et par briller!

Som sagt så er det amatørmessig å måtte bytte for du mista ei linse. Det hører hjemme på 5.div nivå.

Skrevet

Fikk bare sett glimt av kampen idag dessverre, men hvorfor i helvette så jeg Bjärsmyr på banen i 2.omg? Ble Biffen eller Wangberg skada? og Lago?

Skrevet

Haha, møkkaspiller. Hvorfor i helvette ta ut en Moldskred som er i ferd med å spille seg i slag, med en flåsete svenske som presterer å pådra seg årets tåpeligste kort, og som skal ut snart likevel?

Skrevet

Ser hvorfor Moldskred skulle bli byttet ut i løpet av kampen, men ikke for Bjærsmyr.. Jeg satt helt ærlig å ventet på at Midtsjø skulle få sin TL-debut på 0-3, men neida... :/

Skrevet

Hvordan var gulkortet til Bjärs?

Om Markus fikk migrene er det faen ikke rart han må ut. Da jeg hadde migrene en gang i tidene pleide jeg å miste sidesynet på venstre øye før migrenen slo inn. Det var faen meg ekkelt.

Skrevet

Ah ok. Da var det ikke linsene da. Lago sitter vel fortsatt i sør-amerika pga vulkanutbrudd. Skal også sies at vi skal spille kamp på søndag, og at det var derfor byttene ble som de ble.

Skrevet

Dette er ikke helt kjørt enda. 10 poeng på 20 kamper er fullt mulig å ta inn, også uten å storspille. Men nivået må bli jevnere. Skal jeg være realistisk, må jeg vel si at en 3.plass ved sesongslutt kan sies å være bra etter den dårlige åpningen. 

Gjest Bruker-95147
Skrevet (endret)

Tredve prosent av serien er spilt.

Edit: skrivefeil

Endret av Bruker-95147

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...