Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tettey satte jo i gang å score det siste året og. Håper det skjer. Babo blir her bare frem til jul da. Spørs hvor mye han får spilt seg inn i stilen vår.

Skrevet (endret)

Nils Heldal blogg: Å dra til Kristiansand og Start er derfor gøy, men også litt skremmende. Gøy fordi det er en fin klubb, bra stadion, serviceinnstilte mennesker – skremmende fordi det innebærer en mellomlanding i Oslo…...

Fyren er jo tvers gjennom genial! :D

Angående de nye spillerne virker det som to gode kjøp. Svensken gleder jeg meg veldig til å se, han har jo veldig store sko å fylle. Og Boba (Latterlig kallenavn egentlig...) kan bruke litt tid å bli vant med fotballen her, og etterhvert komme inn og forsterke laget. Lille-Jamtfall har vi sett tidligere, og han har også muligheten til å bli en meget god fotballspiller.

Endret av Sagberg
Skrevet

Ja, Annan burde aldri fått det målet. Han tror jo han kommer til å score i hver kamp nå...

Sitter her å lurer på om jeg skal dra ned på banen å se på treninga til RBK. Hadde vært moro å se de nye gutta i aksjon, blir lenge til neste kamp så. Liker ikke landslagspausene jeg...

Skrevet

Fyren har passert 40. Det er noen år eldre enn Rush det. Blir nok dessverre den siste sesongen i år. Synes han har vært positiv de gangene han har spilt i år. Spiller med enorm rutine der ute, noe som kanskje ikke er så rart.

Skrevet

Synd at Kong Roar ikke fikk med seg et siste Champions League, men han var jævlig nære å gjøre det på egenhånd! Uansett, nå må vi snart begynne å tenke på statuen til Roar utenfor Lerkendal. Er det noen som fortjener det, så er det han.

Skrevet

Hadde klart vært synd for norsk fotball om han faktisk legger opp. Vi får vente å se. En uttalelse i en avis er ikke nok til å overbevise meg om at det skjer enda.

Skrevet

Om han allerede har søkt seg til lærerhøyskolen så er det nok siste sesong ja. Men kan prise oss lykkelige over at han avslutter som han gjør. Han har jo vært veldig god den siste sesongen her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...