Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Kommer an på prisen. Både for kjøp og lønna hans.

Skrevet

Ser folk snakker om Bananas... I all verden skal vi med enda en midtbane spiller? Hvis han ikke kan ta plassen til Ivers, så er det totalt waste of money mener jeg.

Skrevet

Ser folk snakker om Bananas... I all verden skal vi med enda en midtbane spiller? Hvis han ikke kan ta plassen til Ivers, så er det totalt waste of money mener jeg.

Vel, vi har ingen som kan spille på høyrekanten? :)

Skrevet

Vi har ingen dedikerte høyrekanter nei, men Åsen har en god innleggsfot og kan gjøre det bra der. Synd at han passer bedre sentralt sammen med Annan. Henter vi Bananas har vi plutselig dobbel dekning på de offensive plassene, synd at det betyr vi må benke spillere som hadde gått rett inn i enhver første 11'er i Tippeligaen.

Skrevet (endret)

Flere som skal stå med kjernen på Ullevaal søndag? Håper det kan bli like mange som det har vært de seneste åra jeg har vært der.

Endret av tobn
Skrevet (endret)

Blir garantert ikke slik som i fjor, da var jo hele feltet fullt i tillegg til at det var 50-70 % Rosenborgere blant resten av publikum.

Men ja, jeg skal.

Endret av Bagh
Skrevet

Vi har fått hele VG nedre nå. Først hadde de bare gitt oss halve, men regner med etter stor pågang atde ga oss hele. Send dere nr på PM så kan vi møtes og stå sammen på søndag. :)

Skrevet (endret)

Har da aldri sagt noe annet :wallbash:

Dere får iallefall skrike til dere mister stemmen. Ikke pokker om jeg tåler et tap mot Martin Andresen. Husker enda episoden med Roar... :wallbash:

Endret av Dalglish
Skrevet

Blir garantert ikke slik som i fjor, da var jo hele feltet fullt i tillegg til at det var 50-70 % Rosenborgere blant resten av publikum.

Men ja, jeg skal.

Det har du til gode å bevise. Ja, dere fylte feltet deres, men noe mer enn 10% på resten av tribunene tviler jeg på. Jeg var der og kan virkelig ikke huske at det var slik det var. RBK-kampene har også stor interesse blant oss klansskaller.

Forøvrig artig lesning, forhåpentligvis også for dere: VPNs Før avspark VIF-RBK.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Var meget bra stemmning på adidas-tribunen sist hjemmekamp iallefall.

Skrevet

Tror det blir en arti kamp på søndag. Det er vel en av de få kampene Ullevaal-publikumet gidder å dra på.

Synes bohemene virker altfor optimistisk om dagen. Synes det var bedre når jobben til Martin hang i en tynn tråd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...