MartinF Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Vi er så forbanna dårlige i denne omgangen. Vi klarer faen ikke å fullføre noe som helst, feilpasninger, folk som ikke orker å løpe...
erlendo89 Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Hvorfor tar ikke Prica straffene? Han er jo den største toppscorerkandidaten. Tror ikke de satser bare på å få en toppscorer. Ivers er det sikre valget på straffer
MartinF Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Fullt fortjent at Kleiven utligner. Vi suger balle.
MartinF Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Ikke bare forsvaret... Vi har blant annet en evneveik nordlending litt lengre oppe også.
DJ_Dark Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Skrevet 22. mars 2010 HERLIG GUTTA. HVIS VI PRØVER Å LØPE ENDA LITT MER MELLOM BALLEN OG JOBBE ELENDIG KAN DE HENDE VI TAPER ENDA MER. GODT!!
erlendo89 Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Dette var dårlige greier. Det bør bli en bedre andreomgang, for dårligere kan det ikke bli
Olum Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Om ikke RBK klarer å snu dette etter en tordentale av Hamrén, klarer jeg nesten ikke se på RBK som en seriøs kandidat til medalje. Det er bare den andre kampen, og det er lenge igjen, men slik RBK spiller nå, ligner de ikke akkurat på noen seriemestere.
Armageddon Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 RBK skal absolutt spille så jævlig trangt. Vi kan jo skape store rom på vingene men det er fire spillere med 2 meter mellomrom som skal stå og slå pasninger helt til Start snapper. Stadsgaard og Skjeldbred har vært sånn passe udugelige i denne omgangen.
DJ_Dark Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Skrevet 22. mars 2010 Om ikke RBK klarer å snu dette etter en tordentale av Hamrén, klarer jeg nesten ikke se på RBK som en seriøs kandidat til medalje. Det er bare den andre kampen, og det er lenge igjen, men slik RBK spiller nå, ligner de ikke akkurat på noen seriemestere. Vi spilte like dårlig 3. seriekamp i fjor mot Brann da det ble 1-1.
Olum Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Den kampen tror jeg ikke jeg så. Uansett hvor dårlig RBK tidligere har spilt, blir jeg ikke skremt før kampen neste helg slik dere spiller nå.
DJ_Dark Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Skrevet 22. mars 2010 Er en kamp som dette som gjør at vi våkner opp. Neste helg blir det grusing, og jeg skal skrike til jeg ikke har stemme.
Olum Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Haha, noe grusing tviler jeg på. Hverken fra oss eller dere. Tror heller det blir en spennende kamp hvor vi stikker av med seieren til slutt. Skal forøvrig skrike til jeg ikke har stemme igjen jeg også.
DJ_Dark Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Skrevet 22. mars 2010 Spørs om dere gjør som i fjor da dere la dere bakpå på hjemmebane. Da ble jeg faktisk flau på deres vegne.
Lucky Luciano Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Kom igjen RBK, egentlig skyr jeg dere som pesten men nå har det seg slik at jeg har tre RBK-spillere på tippeligamanger laget mitt og jeg er dermed helt avhengig av at dere reiser dere til andre omg!
Olum Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Det tviler jeg på om vi gjør med mindre dere kjører på offensivt som bare faen. I utgangspunktet skal vi kun legge oss bakpå og satse på kontringer når vi spiller borte mot lag som kjører hardt offensivt.
MartinF Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Fittetryne! Dommeren altså. JADDA! Olsen faktisk... Hah!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå