Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor tar ikke Prica straffene? Han er jo den største toppscorerkandidaten.

Tror ikke de satser bare på å få en toppscorer.

Ivers er det sikre valget på straffer

Skrevet

Om ikke RBK klarer å snu dette etter en tordentale av Hamrén, klarer jeg nesten ikke se på RBK som en seriøs kandidat til medalje. Det er bare den andre kampen, og det er lenge igjen, men slik RBK spiller nå, ligner de ikke akkurat på noen seriemestere.

Skrevet

RBK skal absolutt spille så jævlig trangt. Vi kan jo skape store rom på vingene men det er fire spillere med 2 meter mellomrom som skal stå og slå pasninger helt til Start snapper. Stadsgaard og Skjeldbred har vært sånn passe udugelige i denne omgangen.

Skrevet

Om ikke RBK klarer å snu dette etter en tordentale av Hamrén, klarer jeg nesten ikke se på RBK som en seriøs kandidat til medalje. Det er bare den andre kampen, og det er lenge igjen, men slik RBK spiller nå, ligner de ikke akkurat på noen seriemestere.

Vi spilte like dårlig 3. seriekamp i fjor mot Brann da det ble 1-1.

Skrevet

Den kampen tror jeg ikke jeg så. Uansett hvor dårlig RBK tidligere har spilt, blir jeg ikke skremt før kampen neste helg slik dere spiller nå.

Skrevet

Haha, noe grusing tviler jeg på. Hverken fra oss eller dere. Tror heller det blir en spennende kamp hvor vi stikker av med seieren til slutt. Skal forøvrig skrike til jeg ikke har stemme igjen jeg også.

Skrevet

Kom igjen RBK, egentlig skyr jeg dere som pesten men nå har det seg slik at jeg har tre RBK-spillere på tippeligamanger laget mitt og jeg er dermed helt avhengig av at dere reiser dere til andre omg!

Skrevet

Det tviler jeg på om vi gjør med mindre dere kjører på offensivt som bare faen. I utgangspunktet skal vi kun legge oss bakpå og satse på kontringer når vi spiller borte mot lag som kjører hardt offensivt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...