LarsP Skrevet 29. april 2007 Rapporter Del Skrevet 29. april 2007 Marek er Guden min. I morra skal jeg kjøpe meg nok en RBK-drakt, denne gangen med nr 27 på ryggen. Da har vi nr. 6 (Strand), nr. 8 (Skammelsrud) og nr. 27 (Sapara). Herlig. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. april 2007 Rapporter Del Skrevet 29. april 2007 3-0, ikke dårlig! Hyggelig for Koppinen å sette et mål også, gutten var jo oppe i de sene timer og fikk levert en unge. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. april 2007 Vi pissa på Brann! EOD! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. april 2007 Rapporter Del Skrevet 29. april 2007 Nittensekstitreee, Nittensekstitree, LEKESTUE, LEKESTUE sia Nittensekstitre! Vakkert av Marek. RBK rundspilte Brann, enkelt og greit. Vi fornektet sjangser og utnyttet de vi fikk. Vi skulle ha hatt flere mål, men jeg er storfornøyd med 3-0. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. april 2007 Nittensekstitreee, Nittensekstitree,LEKESTUE, LEKESTUE sia Nittensekstitre! 8500732[/snapback] Hahaha! Den er så bra den. "Aldri mere nittensekstitreee, nittensekstitreee, nittensekstitreee" Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 Utrolig kamp! Rosenborgs Beckham viste seg frem igjen og Brann ble ydmyket! Koppinen var helt sjef i forsvaret som vanlig, Roar klarte seg mye bedre på midten og Marek og Alex jobbet hardt som indreløpere og svenskene spilte bra. Det kollektive forsvarsarbeidet igår var rett og slett fantastisk og gjorde at Branns "fryktede" spisser så ut som smågutter! Et minus var spissene, men særlig Ivers ble godt pakka inn, men Braaten skuffet meg litt. Men Traorè imponerte meg defensivt og viste at han har mer enn finterepertoaret sitt. Aaah, det er alltid godt å slå Brann! Nå skal jeg forsøke å ikke ta av helt, men jeg må få si at det lukter gull! Nå skal jeg endelig få kjøpt meg min første trøye siden 98 - og det med #27! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 Noe jeg er veldig fornøyd med er at Rosenborg leder 2-0 til pause, men ikke bruker halve andreomgangen med å drøye tid. Rosenborg brukte ikke så mye energi i andreomgangen, men de beholdte ballen mye av tiden. Vi fikk se masse fine finter, og ikke noe kjedelig spill. Alt for mange ganger ser vi keepere som bruker et par minutter med å få ut en ball mens de leder, men vi ser ikke mye sånt hos Rosenborg. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 "No ser eg rødt, no ser eg kvitt! No ser eg fotball-laget mitt!" Et jævlig resultat for en bergenser dette her, men vi tar dere på Stadion. Og i år vinner Brann. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 "No ser eg rødt, no ser eg kvitt! No ser eg fotball-laget mitt!" Et jævlig resultat for en bergenser dette her, men vi tar dere på Stadion. Og i år vinner Brann. 8506582[/snapback] Det sa dere i fjor høst og Lenke til kommentar
Andreas_88 Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 Kone kommer inn etter 88. minutter! Hva er poenget med å kjøpe en utlending, hvis han bare skal sitte på benken? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Kone kommer inn etter 88. minutter!Hva er poenget med å kjøpe en utlending, hvis han bare skal sitte på benken? 8507166[/snapback] Kødder du eller? Han har jo spilt fra start i 3 kamper. Tenk før du skriver.. Synes det er bra at Braaten og Storflor slipper til. edit: Sorry, trodde det sto Konan. Blander alltid de.. Kone har vært skadet en stund nå, så vi kommer nok til å se mer av Kone fremover.. Endret 30. april 2007 av Armageddon Lenke til kommentar
Andreas_88 Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 Kone kommer inn etter 88. minutter!Hva er poenget med å kjøpe en utlending, hvis han bare skal sitte på benken? 8507166[/snapback] Kødder du eller? Han har jo spilt fra start i 3 kamper. Tenk før du skriver.. Synes det er bra at Braaten og Storflor slipper til. edit: Sorry, trodde det sto Konan. Blander alltid de.. Kone har vært skadet en stund nå, så vi kommer nok til å se mer av Kone fremover.. 8507317[/snapback] Hehe, greit nok, jeg ble også forvirret da de først byttet inn Konan og deretter Kone... :S Men - mitt inntrykk er i hvert fall at Kone satt mye på benken også i fjor, og da skjønner jeg ikke poenget. Lenke til kommentar
Troilonge Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Kone har vært skadet en stund, men jeg håper han får spilletid mot VIF neste helg. Han kan bli forskjellen da RBK skal hente poeng mot VIF som begynner å føle presset. Mitt tips: 2-4 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 0-4 sier jeg Jeg skal dit og skrike som faen! Lenke til kommentar
Troilonge Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Har jævlig lyst selv, men kampen går litt sent. På en annen side har jeg sikkert ikke lagt meg to timer etter kampslutt uansett... Endret 1. mai 2007 av Troilonge Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 DOIT! Jeg skal i alle fall! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Da er det snart avreise til Ullevål! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Nei, for jeg kommer dit 2,5 time før kampen! Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Det er det bare å finne seg en pub da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå