Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva ville du kalt dine barn?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jente: Cecilie, Anette eller Malene

Gutt: Andreas, Are eller Steinar

muligens noen andre jeg kunne ønsket mer, men de kommer jeg ikke på i farten

 

Spiller for øvrig ikke noen stor rolle om det blir gutt eller jente, ser samme glede av begge.

 

Vet om en som het Rune som skiftet navn til Cæsar Vincent Abraham, så spennende var det å hete Rune:P

Lenke til kommentar

Ser det er mange bastante meiningar angåande namneval ute og går.

Interessant å sjå kva namn som står på ynskjelista hjå folket, sidan eg og sambuaren min nyleg avrunda ein lang diskusjon om kva vår fyrstefydde skal heite.

 

Endre er gutenamnet me har funne, og Benedikte er prinsessenamnet. Det tok ufatteleg lang tid å kome fram til dette i saman. I min familie har me til dels sterke namnetradisjonar, mens sambuaren min er meir "motebevisst", kva namn angår.

 

Er glad me er ferdige, for denne gong med å diskutere dette. På same tida er det ein viss risiko for at babyen som kjem slett ikkje passar å vera nokon Endre eller Benedikte. Det med namneval er ein så stor del av å skapa grunnlaget for eins avkom sin identitet, at det bør etter mi meining ikkje ver noko slumpetreff.

 

"Barnet mitt skal heite: Knoll, tott, pompel eller pilt ..." Postar som dette får meg til å tenke litt, og resultatet av tankespinnet blei denne posten her.

Mogleg det virkar rart, unødeg eller dumt at eg nemner dette, men følde for å få det ut.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...