Gå til innhold

De peneste/tøffeste armor sett?


Anbefalte innlegg

Regner med det ikke bare er meg som bryr meg mye om utsendet på char`en, derfor er det trist å se at de fleste av t4 og t5 er langt ifra pene. Så derfor, hva er deres favoritter av armor sett?

 

Min favoritt er t2 rogue (bloodfang)

 

undead-male.jpg

 

Et annet fint er T4 priest:

 

bloodelf-female.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dreamwalker, Tirisfal, Nemesis, Might, Felheart, Corruptor, T5 priest (husker ikke navnet i farten), Earthfury, T5 shaman, T3 mage og T3 hunter.

 

Burde vel være mer eller mindre alle favorittene mine.

 

 

EDIT: Ville vært veldig glad hvis det ufattelig stygge "Shadows Embrace a.k.a Frozen Shadoweave" hadde hatt modelen til Felheart istedet for den modelen den bruker atm.

Endret av flakken
Lenke til kommentar

Hiver meg på dette som veta sier, fy faen Warlocks har blitt served, både dungeon set 1, tier 1, 2, 3 og 5 ser fantastisk ut.

 

på en annen side ser tier 4 ut som en voidwalker med klær og pvp settet er trollete :)

 

er også veldig glad i orc's i tier 1 warrior. også har jeg alltid vært en sucker for warrior horde pvp settene, de er bare aggresive! ;)

Lenke til kommentar
Hiver meg på dette som veta sier, fy faen Warlocks har blitt served, både dungeon set 1, tier 1, 2, 3 og 5 ser fantastisk ut.

 

på en annen side ser tier 4 ut som en voidwalker med klær og pvp settet er trollete :)

 

er også veldig glad i orc's i tier 1 warrior. også har jeg alltid vært en sucker for warrior horde pvp settene, de er bare aggresive! ;)

8194497[/snapback]

Jeg hadde til og med tenkt til å attune meg til Onyxia og prøve som gal å få gruppe dit bare pga. Nemesis Skullcap forresten.

Ombtestemte meg når jeg kom til Outlands, men skal attune meg når jeg blir 70, og da _SKAL_ jeg skaffe meg Skullcapen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...