Lakus Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 Røyk er sjelden digg første gang du prøver... få som begynner på grunn av det Sjelden,ja. Men aldri si aldri Lenke til kommentar
Namek Skrevet 23. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2007 Ingen i klassen min røyker, men det er en del som har begynt å snuse. Mest pga «alle andre gjør det», gruppepress, etc. De føler seg vel kule, da. Er det ikke forresten «ut» å røyke? 8200462[/snapback] Hvor gammel er du? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2007 Alder skal vel eentlig ikke ha noe å si for en diksusjon? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 23. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2007 Ingen i klassen min røyker, men det er en del som har begynt å snuse. Mest pga «alle andre gjør det», gruppepress, etc. De føler seg vel kule, da. Er det ikke forresten «ut» å røyke? 8200462[/snapback] Hvor gammel er du? 8220575[/snapback] Se profilen min. Hva har det av betydning for denne diskusjonen uansett? Lenke til kommentar
Namek Skrevet 23. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2007 Vet ikke jeg. Hørtes ut som en i 8.klasse eller 9ende kanskje. Er alltid sånn. De begynner å snuse for det gjør de andre.. Etterhvert går det over i røyking.. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 23. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2007 Det stemmer at jeg går i 8. klasse. På skolen der jeg går er det heller omvendt. De begynte med røyking allerede i 7. klasse, og gikk nylig over til snus, hele bunten. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 23. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2007 Helt ærlig, røyk ser utrolig kult ut... 8200222[/snapback] Hehe, det gjør faktisk det, dessverre. 8200779[/snapback] Gjør ikke det nei.. Hver gang jeg ser en røyke synes jeg synd på hans vegne. Og hinter litt med ekstrem hosting når jeg går forbi. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 23. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) jeg har verken prøvd snus eller røyk, men er ganske så nysgjerrig! det som holder meg unna er sunn fornuft, det faktum at hver røyk tar 10 minutter fra livet ditt (5 mens man røyker og man dør 5 minutter tidligere) , at det er dyrt, at røykere er uønsket i mange tilfeller og at jeg må finansiere billappen hvis jeg røyker. Endret 23. mars 2007 av khaffner Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2007 hver røyk tar 10 minutter fra livet ditt (5 mens man røyker og man dør 5 minutter tidligere) , at det er dyrt og at røykere er uønsket i mange tilfeller. Det der tror jeg du skal ta med en stooor bøtte havsalt Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 23. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) Samma som med cola, for å ta et eksempel, driter i om det er dårlig eller ei, men hvorfor slutte ? Det er godt, det er billig i den forstand, men er usunt, og man blir feit osv, men det er da ikke nok, iallefall ikke for meg. Så, hvorfor ikke ? Hvilken cola er det du snakker om? Hvis det er Coca Cola, så kan jeg ikke heeelt skjønne hva du maser om, du kan jo ikke sammenligne cola med røyk. Cola smaker jo godt fra første gang man prøver det Og det er jo ikke så usundt, det slukker tørsten, ett behov som skapes naturlig og ikke av at du bruker ett produkt. Endret 23. mars 2007 av Best0 Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 24. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2007 hver røyk tar 10 minutter fra livet ditt (5 mens man røyker og man dør 5 minutter tidligere) , at det er dyrt og at røykere er uønsket i mange tilfeller. Det der tror jeg du skal ta med en stooor bøtte havsalt 8221199[/snapback] det sto hvertfall sånn i samfunnsfagboka, og tviler på at den juger Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 24. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2007 hvordan jeg startet: Jeg røykte hver gang når jeg var på fest. Siden jeg kun røykte når jeg var på fest så gjor det seg godt med en god rød3. Men en søndag etter jeg fylte året så fekk jeg følelsen: "hadde våre godt med en røyk nå" så bakfull jeg var så røykte jeg Og da ble det til at jeg begynte fast. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 24. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2007 Ungdommer begynner som regel å røyke pga press, være "kul" eller så er det mange som er nyskjerrige. 8199476[/snapback] Jeg tror også det kan ha noe med at foreldrene forbyr det. Tenåringer er beryktet for å alltid gå mot sine foreldre, selv om det går utover helse og sjel. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 11. april 2007 Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 Jeg begynte fordi jeg synes det smaker digg. Er ikke gruppepress for røyking her ute, snarere tvert i mot. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 11. april 2007 Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 Det er nok pga gruppe press som folk sier ja og litt med de tror det er kult . Husker på barneskolen i 7. klasse gjikk rundt og røykte stråd og var skikkelig hardcore tøffinger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå