Skribenten_ Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 sparer penger til epic flying form, så tenke jeg skulle grinde litt ting og tang for å selge på AH. men lurer egentelig litt på hva som folk trenger mest..hva som går mest på AH. finnes det noe add on som finner ut av det? ting som jeg mener går mye av er: primal xxxxx for enchantment items som man leverer til en questgiver som gir det 250-500 rep per 10 item, eks sunfury og coilfang. mana/healing potions diverse item for enchantment noen erfarende enchanter her som vet sånn generelt hvilket mats som går mye av? vil ha epic flying form
Indexi Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 (endret) Du er vel på rett kjør. Farm Primal X greier evig, og hvis du tør kan du ta opp alchemy/herb og selge pots og herbs på AH. En annen ting vil vel være å gjøre alle questene i alle områdene, burde ha et solid antall gull da. Gull + greens fra quest er win. Endret 20. mars 2007 av cve
Skribenten_ Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Skrevet 20. mars 2007 ja..men det finnes jo en del primal items..må jo velge noen få..og siden jeg ikke er enchanter vet jeg ikke hvilket primal item som mest går igjenn i de fleste enchantene. selv har jeg kjøpt en del primal life..men det er fordi jeg er healer..
Epixx Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Primal Fire/Air/Water imo..det meste egentlig, utenom Shadow.
Veta Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 (endret) Fikk tak i nok Mote of Water til en Primal Water, la den på AH for 26g, (husker ikke buyout) og den solgte med en gang Det dropper masse av dem i sjøen i Nagrand der, hvertfall når jeg spilte på warlocken til kompisen min Primal Fire selger bedre visstnok. Endret 20. mars 2007 av Veta
Acurus Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Fasiten: http://www.wow-europe.com/en/info/gamestat...?en,auctionsold
Lupa Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Primals selger som alle har nevnt meget godt (med unntak av shadow og til dels earth). Men du bør ikke kun fokusere på hvilken primal som selger best (til høyest pris). Du bør også se hen til tiden det tar å farme en primal. Jeg bruker lang tid på å farme en primal fire. Fire elementals gjør stor skade og jeg må ta relativt hyppige pauser for drikke/bandasjere/spise. Primal water derimot er null problem for meg (sikkert annerledes for en frost mage). Ålene i innsjøen like ved Shatthra eller water elementals i en av innsjøene i Nagrand dør ekstremt raskt. Jeg drikker en water breathing potion som er super billig og farmer en halv time eller time. Selv om Primal water er litt billigere enn primal fire på min server, tjener jeg mer pr time på å farme primal water enn fire. Det samme gjelder primal airs. Det er et par områder i Shadowmoon med en god del elementals konsentrert på et område som sjelden blir farmet. Jeg er marks hunter og disse dropper før de når meg hvis jeg nuker (jepp, gidder ikke engang å tanke de med wind serpenten min). Professions: Ikke roll crafting professions får letttjente penger. Bruk isteden to gathering professions og håv inn penger fra første stund. Dersom du har en crafting professions mer eller mindre maxet ut, bør du gjøre litt research. Enkelte items/enchants/gems/potions kan være lukrative. Behøver ikke nødvendigvis være rare drops eller faction rewards. Og husk lukrative er de kun når du kan selge produktet får mer enn det du får for råvarene. Jeg har i en periode kjøpt mountain silversage og felweed til markedspris på AH. Disse har jeg brukt til å lage enten onslaught elixir eller elixir of major strength. Dette er vendor recipies, men jeg har hatt en pen profit.
Skribenten_ Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Skrevet 20. mars 2007 ser at Netherweave Cloth selgder desidert mest alltid..men er jo så lite penger å tjene der siden man får tak i det over alt:(
Saivak Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Hvis du har en vanlig flying mount kan jeg anbefale deg å farme i Blades Edge mountains i det sørvestre hjørne, er 8 fire elemental spawns med 30% droprate og du klarer å holde en kontinuerlig farming og skaffer deg omtrent 3 primals i timen.
Gloms Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Primals selger som alle har nevnt meget godt (med unntak av shadow og til dels earth). Men du bør ikke kun fokusere på hvilken primal som selger best (til høyest pris). Du bør også se hen til tiden det tar å farme en primal. Jeg bruker lang tid på å farme en primal fire. Fire elementals gjør stor skade og jeg må ta relativt hyppige pauser for drikke/bandasjere/spise. Primal water derimot er null problem for meg (sikkert annerledes for en frost mage). Ålene i innsjøen like ved Shatthra eller water elementals i en av innsjøene i Nagrand dør ekstremt raskt. Jeg drikker en water breathing potion som er super billig og farmer en halv time eller time. Selv om Primal water er litt billigere enn primal fire på min server, tjener jeg mer pr time på å farme primal water enn fire. Det samme gjelder primal airs. Det er et par områder i Shadowmoon med en god del elementals konsentrert på et område som sjelden blir farmet. Jeg er marks hunter og disse dropper før de når meg hvis jeg nuker (jepp, gidder ikke engang å tanke de med wind serpenten min). Professions: Ikke roll crafting professions får letttjente penger. Bruk isteden to gathering professions og håv inn penger fra første stund. Dersom du har en crafting professions mer eller mindre maxet ut, bør du gjøre litt research. Enkelte items/enchants/gems/potions kan være lukrative. Behøver ikke nødvendigvis være rare drops eller faction rewards. Og husk lukrative er de kun når du kan selge produktet får mer enn det du får for råvarene. Jeg har i en periode kjøpt mountain silversage og felweed til markedspris på AH. Disse har jeg brukt til å lage enten onslaught elixir eller elixir of major strength. Dette er vendor recipies, men jeg har hatt en pen profit. 8194116[/snapback] hvor i shadowmoon e dette?
Walts Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Primals selger ganske bra ja, men foretrekker å selger enchant weapon - Mongoose... transfert til ny server i går, solgte 3-4 stk.. 300-400G rett i lomma =)
Lupa Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Hmm, det blir vel helt nord. De finnes langt "kanten". Jeg suger på å forklare hvor ting er. Air spirits med god drop rate og noen irriterende scorpioner som er verdiløse. Jeg rister disse av meg med freeze trap og feign death som regel hvis de aggroer.
Sigurdn Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 hvor i shadowmoon e dette? 8210721[/snapback] Ved all lavaen
Ghaundan Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Noen som har tips til pots, og eventuell pris? Selger for øyeblikket super mana pots til ca 22g stacken...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå