Gå til innhold

Tråden om søte gnomer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V
Skrevet

Den var fin Yoshi!:)

Skrevet
Gnomes går fint som caster klasser, men som melee har de ingenting å gjøre. For dumt, tillog med i WoW

8222145[/snapback]

Har en gnome warior og det funker utrolig bra som tank. Har blant anet escape artist som er veldig bra på F.eks spider i ZG

Skrevet (endret)

Gnomes er kule da.. men liker ikke castingen deres (Main er gnome mage). Har nok hatt brukbare utgifter på Noggenfoggers ja. ^^ Gnome rogues og warriors derimot, det er konge. =D

Gammelt bilde dette, men nå har jeg så stygt gear. Forøvrig har jeg tre stygger på Balnazzar med det ansiktet. :mrgreen:

baffagebu6.th.png

Endret av Potetfar
Skrevet
Gnomes er kule da.. men liker ikke castingen deres (Main er gnome mage). Har nok hatt brukbare utgifter på Noggenfoggers ja. ^^ Gnome rogues og warriors derimot, det er konge. =D

Gammelt bilde dette, men nå har jeg så stygt gear. Forøvrig har jeg tre stygger på Balnazzar med det ansiktet. :mrgreen:

baffagebu6.th.png

8230167[/snapback]

Hehe har også ganske høye utgifter på noggen.. Brukte det mye til bugwalking før, men så fant vi en metode man ikke trenger slow fall på omtrent alt.

Skrevet
Min gnome  :love:

(Det var et bilde her) (av gnom)

8200477[/snapback]

25 år og ikke mann enda? tsk tsk... hadde det enda vært male da...

Men om du føler at "nusselig" og "feminin" er stikkord som gjelder for deg, så for all del.

8208395[/snapback]

Hva slags rase eller kjønn man velger på WOW har ingenting med personligheten din å gjøre. Det er bare et spill. Man er ikke automatisk død eller suicidal om man spiller undead. Man er ikke dum som en ku om man er Tauren. Og man er heller ikke nusselig eller feminin om man er en kvinnelig gnom.

Skrevet

8200477[/snapback]

Men om du føler at "nusselig" og "feminin" er stikkord som gjelder for deg, så for all del.

8208395[/snapback]

Hva slags rase eller kjønn man velger på WOW har ingenting med personligheten din å gjøre. Det er bare et spill. Man er ikke automatisk død eller suicidal om man spiller undead. Man er ikke dum som en ku om man er Tauren. Og man er heller ikke nusselig eller feminin om man er en kvinnelig gnom.

8232472[/snapback]

Jeg er ikke psykolog eller noe slikt, men jeg er ganske sikker på at klassen og siden du velger i WoW har en del med personligheten å gjøre.

Skrevet (endret)

8200477[/snapback]

(slemt sagt om å kvinnelig gnome som figur og være mann samtidig)

8208395[/snapback]

8232472[/snapback]

Jeg er ikke psykolog eller noe slikt, men jeg er ganske sikker på at klassen og siden du velger i WoW har en del med personligheten å gjøre.

8233141[/snapback]

Jeg må innrømme at du faktisk har helt rett. Har lest et sted at det faktisk ofte har en sammenheng. Det jeg mener er at man ikke skal dømme folk ut fra WoW-figuren deres

Endret av IamBored
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V
Skrevet

Valgte rett og slett female gnome fordi det var det stikk motsatte av horde mainen min :p

Nå tror jeg ikke at folk er onde fordi de er warlocks, eller er snille fordi de paladins/priests.

Skrevet
Gnomene i denne tråden er faktisk nusselige :love:

8198140[/snapback]

Whoa. Så slem han Orcen var. Han er jo akkurat som Hitler. Tenk å drepe små, uskyldige og søte gnomer :(

8211044[/snapback]

Han drepte alt som ikke var delvis arisk, inkl. folk som hadde medfødte feil (kortvokst, CP, Downs osv. :()

8211172[/snapback]

I dag møtte jeg en søt gnome mage, men glemte å ta bilde. Hun lå og sov i en kjele =)

8220391[/snapback]

Kanskje et litt personlig spørsmål, men er du en kvinne/ er du homofil?

Skrevet

8200477[/snapback]

8208395[/snapback]

8232472[/snapback]

8233141[/snapback]

Tror det er ganske feil :o

Har en female troll rogue, female orc hunter, male undead mage, female night elf druid, female human warrior, female human mage og en male draenei shaman og en gnome rogue twink..

er jeg en sånn mutant med alle mulige personligheter da? :hmm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...