Klekkus Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 Topic sier det meste. Har kjørt OPH-crack uten hell og leter etter andre alternativer...
Semikolon Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 passord på administrator eller en vanlig bruker? viss du ikkje har passord på administrator kan du gå til datamskinbehandling->brukere og brukergrupper (elns) og til slutt egenskaper på brukeren med passord. der kan du srive inn nytt passord.
Klekkus Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Skrevet 19. mars 2007 passord på administrator eller en vanlig bruker? viss du ikkje har passord på administrator kan du gå til datamskinbehandling->brukere og brukergrupper (elns) og til slutt egenskaper på brukeren med passord. der kan du srive inn nytt passord. 8189371[/snapback] Både på admin og vanlig bruker. Har teste mange av de vanlige passordene mine
valentino Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 Se videoen i linken under. Det viser fremgangsmåten. Bare finn programmet som er brukt der, brenn det ut på CD og boot. Navnet på programmet er skrevet tidlig i filmen. http://www.break.com/index/how_to_hack_windows_xp.html
Klekkus Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Skrevet 19. mars 2007 Faen så dum jeg er, legger bare inn xp på en annen partisjo å kopierer de filene jeg skal ha!
ⅵdar Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 Drikk deg full igjen og håp det vil hjelpe deg til å komme på hva passordet var.
Klekkus Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Skrevet 19. mars 2007 Drikk deg full igjen og håp det vil hjelpe deg til å komme på hva passordet var. 8191645[/snapback] Høres nesten ut som en god idé, men jeg har alerede alle filene fra Os'et som ble instalert i fylla over til en ny kopi nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå