Gå til innhold

Hovedkort og CPU


Anbefalte innlegg

Hei. Hovedkortet mitt røyk og ødelag cpuen, eller omvendt ^^ Så jeg fant noe nytt på prisguiden HER. Passer prosessoren med hovedkortet eller har den for stor fart? Fant ikke helt ut hvordan jeg så det. Budsjettet skal ligge på 1000,- og hovedkortet må ha AGP port. Så visst du vet om noe annent er det bare å si ifra. Men visst dette passer sammen og det ikke kommer noen andre "innslag" bestiller jeg idag tror jeg :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har desverre ikke penger til det PC lynet. Dette er nå mitt foreløpige oppsett. Går desverre ikke høyere i pris... Min Handlevogn

8191370[/snapback]

 

Ikke for å være frekk, men det blir nesten dumt å spare 300kr for 3500+ contra 4200+x2.

Ikke mulighet for at du kan få låne noen penger :whistle:

 

Edit: Da ville jeg heller kjøpt 512mb ram og kjøpt 4200+x2

Endret av Pc Lynet
Lenke til kommentar

Da takker jeg for hjelpen og varene er nå bestilt fra Netshop. Men har begynt å bli usikker på om den gamle PSU'en klarer å drive dette. Mener at den er på 300w?? Noen som vet hvor mye som trengs for å drive dette? Jeg har da dette som system : De delene jeg bestilte, 2 hardisker på 80gb, et dårlig skjermkort Radeon 9250... 1DVD rom og en CD brenner, et lydkort og et nevterkskort (visst det er innebygd på hovedkortet bruker jeg jo det ikke) Men noen som har peil??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...