Gå til innhold

IK Start tråd


olavh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var ikke bra. Hulsker har vært god for oss, til tross for fæl oppførsel på banen. Både han og Aram utleid, mye ansvar på Mads når Årst blir skada da. Men det er bare fint også, han trenger sjanser for å utvikle seg enda mer.

 

En av årets kamper på mandag, Enga er det verste laget å tape for, spesielt når de har Judas som kaptein. Jeg grugleder meg. Spiller vi som mot RBK og Sandefjord tar vi dem, spiller vi som mot Molde blir det verre...

Lenke til kommentar

Syns det er så patetisk å kalle Hæstad for Judas. (Har vi ikke hatt denne diskusjonen her før?) Er John Carew en Judas? Det er lov å bytte klubber for å utvikle seg og ha ambisjoner, så skal man bli kalt Judas. Uforståelig. Hva skjer når Stokkelien bytter klubb? For det kommer til å skje..

Lenke til kommentar

Syns det er så patetisk å kalle Hæstad for Judas. (Har vi ikke hatt denne diskusjonen her før?) Er John Carew en Judas? Det er lov å bytte klubber for å utvikle seg og ha ambisjoner, så skal man bli kalt Judas. Uforståelig. Hva skjer når Stokkelien bytter klubb? For det kommer til å skje..

 

 

Vi har hatt denne diskusjonen før ja, så hvorfor bringer du den opp igjen? Helt kort: Doffen stakk til verst tenkelig klubb, for så å uttale at han ikke ville tilbake til Sørlandet før han hadde vært med å knuse oss. Bla noen sider tilbake, både her og TL-tråden, og jeg har flere lengre innlegg om Judas.

 

Dette har ikke noe med å bytte klubb å gjøre, men måten det gjøres på, og oppførselen i etterkant. Fredrik bytta klubb, og er fortsatt helt med stor H.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...