Gå til innhold

Saints Row, hvor kan jeg kjøpe det billigst?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan be Play-Asia sette ned verdien på pakken (før du kjøper).. Spillet koster bare 39,99 $ der.

 

Du ender vel med å betale 300 kr inkl. frakt vil jeg tippe.. Og spillet er regionsfritt :)

8183946[/snapback]

En ting jeg alltid har lurt på, hvordan ber du om det? Kan du legge det til på orderen, eller må du sende en mail for seg selv, med ordrenr.?

 

EDIT: Saints Row @ AbsoluttSpill.no

Endret av Amored
Lenke til kommentar
*snip*

8183946[/snapback]

 

Er du sikker på at dette fungerer, vil ikke Tollen sjekke dette? Hvor lang leveringstid er det sånn ca.?

 

Men det beste for meg er å bestille fra norske butikker egentlig.

8184076[/snapback]

Ja, det er sånn det funker.. Tollen har i allefall ikke stikki den ekstremt lange nesa si i det før (har ikke gjort det selv, før.. men skulle engang, pluss at jeg kjenner flere som har gjort det ;))..

 

Ja, det er litt stress, men du sparer jo 150 +/- :) Hmm.. Leveringstid.. 5-6-7 virkedager vil jeg tippe/erfaringer ;)

Lenke til kommentar

Siba på Tiller i Trondheim hadde dette til 299,- for en uke eller to siden. Ved å ta mobilbilde eller annen dokumentasjon og stikke bort på Lefdal like ved siden av får man det veldig billig :D (mulig at lefdal har satt det til 299,- nå også da). 299,- er uansett en fin pris.

Endret av lerkol
Lenke til kommentar
Det hørtes bra ut!

 

Hvis du tilfeldig skulle gå innom Siba en dag, ville du vært så utrolig grei å tatt et bilde av spillet? Jeg bor på Lade, men jeg er borte for tiden, skal ikke til Trondheim før i påskeferien igjen.  :(

8187885[/snapback]

 

Tror ikke jeg skal utover dit med det første nå desverre, så du får bare håpe de fortsatt kjører tilbudet i påska (jeg vet ikke om de har det nå heller forsåvidt da det er ca 2 uker siden jeg kjøpte det der).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...