pasilac Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 (endret) har en del problemer med en server jeg har satt opp. har fulgt guiden her på diskusjon.no, men når man skal prøve å finnes serveren så kommer den ikke opp. jeg har internett fra nextgentel, og har åpnet porter og gitt daten min fast ip fra ruteren. Er det noen som kan hjelpe meg? Endret 20. mars 2007 av pasilac
trygveaa Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 (endret) Har du bedt noen andre som ikke er på ditt nettverk om å prøve? Det kan være at den eksterne IP'en ikke kan brukes i det nettverket som serveren kjører i, så du må bruke den interne. PCer utenfor nettverket skal alltid bruke den eksterne. Hvis det ikke virker har du mest sannsynlig ikke klart å åpne porten skikkelig. Skjekk om porten er åpen på denne siden mens serveren kjører: https://www.grc.com/x/portprobe=27015 Det skal stå Open. Hvis du bruker en annen port enn 27015, skriv det portnummeret istedenfor. Du kan også lese her og se om du finner noe som hjelper. Endret 18. mars 2007 av trygveaa
pasilac Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Skrevet 20. mars 2007 har fått et antett problem nå i steden, jeg har prøvd å installere mani admin plugins, men jeg har ikke fått det til å virke. pga det mista jeg cstrike mappa under source dedicated server mappa. derfor tenkte jeg og installere det på nytt, men steam klarer ikke å slette alle filene. så jeg prøver å slette dem manuelt, men da kommer det bare opp at det er i bruk av et annet program. også en annen ting, har noen eller akn noen lage en norsk guide for installere mani?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå