Gå til innhold

"Ordentlig kampsport trening"


Anbefalte innlegg

vel...gikk på taekwon do i 3 eller no men slutta for et par år siden, grunnet pga det ble så kjedelig. Men nå er jeg mer keen på trening siden jeg har slutta på fotball, så jeg og 2 kompiser vil starte på en kampsport.

 

Jeg leste på kampforum.no om Seca:

http://www.kampforum.com/content/view/167/42/

 

Siden jeg faktisk vil ha litt ytbytte av treningen når det virkelig gjeller, er det noen lignende kampsporter i norge, har tenkt på boksing/kickboksing men har ikke veldig lyst.

 

Takk for alle svar :D

 

Btw: ikke missforstå tittlen :cool:

Endret av Nektard
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så du spør etter kampsporter som du kan dra utnytte av i slagsmål f.eks. på byen?

8182451[/snapback]

 

ja, selvom jeg ikke er typen som havner i slagsmål...men vært en del hendelser i det siste, både med meg og kompiser :thumbdown:

8182467[/snapback]

Edit:

Sletter mine innlegg da denne tråden utarter seg til å bli utrolig usaklig.

Endret av Cirrrus
Lenke til kommentar
Er du en slags kristen fanatiker?

8186463[/snapback]

 

hva faen mener u?

 

Btw: Er det jævlig vanskelig og svare på et spørsmål? For å si det rett ut...er dritt av alle pakkisene som absolutt skal gå 10 stk på en, En som sier å løpe er det eneste rette å gjøre tro meg det funker jævlig dårlig. Hvertfall når de samme personene dukker opp neste dag på skolen.

 

Vis det er noen på dette forumet som kan fortelle meg om en kampsport som tidliger nevnt så post.

Endret av Nektard
Lenke til kommentar
Er du en slags kristen fanatiker?

hva faen mener u?

 

Btw: Er det jævlig vanskelig og svare på et spørsmål? For å si det rett ut...er dritt av alle pakkisene som absolutt skal gå 10 stk på en, En som sier å løpe er det eneste rette å gjøre tro meg det funker jævlig dårlig. Hvertfall når de samme personene dukker opp neste dag på skolen.

Snakket ikke til deg.

 

Btw: Er det jævelig vanskelig å ha litt tålmodighet og se på svarene i tråden? Det går ann vet du?

Lenke til kommentar
Er du en slags kristen fanatiker?

hva faen mener u?

 

Btw: Er det jævlig vanskelig og svare på et spørsmål? For å si det rett ut...er dritt av alle pakkisene som absolutt skal gå 10 stk på en, En som sier å løpe er det eneste rette å gjøre tro meg det funker jævlig dårlig. Hvertfall når de samme personene dukker opp neste dag på skolen.

Snakket ikke til deg.

 

Btw: Er det jævelig vanskelig å ha litt tålmodighet og se på svarene i tråden? Det går ann vet du?

8194422[/snapback]

 

Omfg er du helt idiot?? jeg driter i hvem du sa det til, det er så heftig unødvendig å poste...

Lenke til kommentar
vel...gikk på taekwon do i 3 eller no men slutta for et par år siden, grunnet pga det ble så kjedelig. Men nå er jeg mer keen på trening siden jeg har slutta på fotball, så jeg og 2 kompiser vil starte på en kampsport.

 

Jeg leste på kampforum.no om Seca:

http://www.kampforum.com/content/view/167/42/

 

Siden jeg faktisk vil ha litt ytbytte av treningen når det virkelig gjeller, er det noen lignende kampsporter i norge, har tenkt på boksing/kickboksing men har ikke veldig lyst.

 

Takk for alle svar :D

 

Btw: ikke missforstå tittlen :cool:

8181938[/snapback]

 

Jeg tror SECA er en av de "kampsportene" du vil ha størst nytte av i et "gateslagsmål", ran, overgrep eller lignende.

 

Eneste tingen er at jeg kanskje ikke ville deffinert SECA som en kampsport, heller selvforsvarskurs.

Lenke til kommentar
Jævla kødd...  :hrm:

 

EDIT: Beklager SnowDOG_, du vet jeg elsker deg.

Lar det jeg sa står der, ettersom jeg står for det jeg sier. og du har jo ikkk fjernet det så..

8195156[/snapback]

 

nok en meningfull post fra deg...keep up the good work :thumbup:

 

Btw:Er det noen aldersgrense på seca?? Er nemlig ikke 18:P men takk til alle som har svart på spørsmålet!

Lenke til kommentar

Har sett at noen Krav Maga-klubber har 18 som aldersgrense, mens andre har 16. Hvordan det er med seca, aner jeg ikke, men jeg antar at det forskjellig fra klubb til klubb. Den enkleste måten å finne ut aldersgrensen er å ta kontakt med de klubbene som du kan tenkte deg å trene hos, og spørre dem.

Lenke til kommentar
Har sett at noen Krav Maga-klubber har 18 som aldersgrense, mens andre har 16. Hvordan det er med seca, aner jeg ikke, men jeg antar at det forskjellig fra klubb til klubb. Den enkleste måten å finne ut aldersgrensen er å ta kontakt med de klubbene som du kan tenkte deg å trene hos, og spørre dem.

8202899[/snapback]

 

16 :dribble: hvor?? i oslo?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...