Gå til innhold

Er lvl 70 hva nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hvorfor gidder dere i det hele tatt og skrive det der? Som mange før meg og har påpekt, omtrent 2-5% av de som spiller wow er såkalte "no-lifere".

8360100[/snapback]

 

prøv heller: 70-80% INNSE DET!

8368626[/snapback]

 

Kan jeg spørre deg hva du gjør i fritiden din?

 

9 Oktober 1990 - så du er bare guttungen. fortell noe om din brede sosiale erfaring.

 

Hvorfor gidder dere i det hele tatt og skrive det der? Som mange før meg og har påpekt, omtrent 2-5% av de som spiller wow er såkalte "no-lifere".

8360100[/snapback]

Vil heller si rundt 60 % ;) Jeg vil ihvertfall kalle de som spiller 6-7 timer om dagen nolifere.

8368711[/snapback]

 

kan jeg spørre deg om det samme?

 

Tmz - World of Warcraft

( 371 poster / 35% av denne brukeres innlegg )

8372417[/snapback]

Jeg står på snowboard, skater, spiller fotball, fester, gamer, er ute med venner hver dag slik som de fleste. Har ihvertfall noe å gjøre døgnet rundt ;). Skjønner ikke helt hvorfor du linket til postcounten min, mener du at jeg er nolifer fordi jeg har 371 poster? :shrug:

Endret av Tmz
Lenke til kommentar

Du har 371 poster på World of Warcraft hvor du forteller hvor lowlife alle som spiller Wow er? Om det er tilfelle så er du virkelig patetisk. Du liker tydligvis ikke Wow og de som spiller det. så ville da påpeke din postcount i wow kategorien som du egentlig ikke skulle posta i.

 

"Jeg står på snowboard, skater, spiller fotball, fester, gamer, er ute med venner hver dag slik som de fleste."

 

Så du tror 60% av de som spiller wow ikke har slike aktiviteter? Jeg kan ikke si jeg ble veldig imponert av aktivitetene dine dog. Du har ikke noe å vise for til å rakke ned på andre, det er sikkert.

Lenke til kommentar
Du har 371 poster på World of Warcraft hvor du forteller hvor lowlife alle som spiller Wow er? Om det er tilfelle så er du virkelig patetisk. Du liker tydligvis ikke Wow og de som spiller det. så ville da påpeke din postcount i wow kategorien som du egentlig ikke skulle posta i.

 

"Jeg står på snowboard, skater, spiller fotball, fester, gamer, er ute med venner hver dag slik som de fleste."

 

Så du tror 60% av de som spiller wow ikke har slike aktiviteter? Jeg kan ikke si jeg ble veldig imponert av aktivitetene dine dog. Du har ikke noe å vise for til å rakke ned på andre, det er sikkert.

8373450[/snapback]

Les, gjennom postene mine da vel. Har ikke noe imot wowspillere jeg, spiller faktisk selv. Bare en liten del av postene mine er negative ting om wow.

Jeg prøver jo ikke å imponere med at jeg er mye bedre en dere som sitter å spiller hele tiden. Det var kun aktiviteter som jeg driver med aktivt flere ganger i uka, har jo endel andre aktiviteter som jeg driver med av og til, blandt annet klatring, innebandy og paintball. Det med 60% var kanskje litt i meste laget, men at en god del wowspillere ikke driver med aktiviteter hver dag er jeg ganske sikker på.

Lenke til kommentar

Folk som går rundt og kaller folk som spiller andre spill for no-lifers burde gå og finne igjen selvtilliten sin. Det er jo strengt talt mer nolifer å surfe forums og flame folk enn det er å spille random spill. Men for all del, hjelper det for deg så kan du da bare drite deg ut for min skyld. hf.

Lenke til kommentar
Ser ikke ut som om jeg klarer å redde dere ut av denne verden, så... Synd for dere...

 

Bye!

8373040[/snapback]

Du spiller WoW selv, så hva faen får deg til å oppføre deg som en komplett idiot? Du driter deg bare ut. Jeg føler meg på ingen måte truffet av det vrøvlet du spyr ut, men nå er jeg lei av deg.

 

Om du nettopp har sluttet med WoW, her er tråden for deg:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=684288&hl

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...