Gå til innhold

Castlevania: Symphony of Night på XBLA


LarryDik

Anbefalte innlegg

Da er det klart at det etterlengtede Castlevania: Symphony of Night er arkadetittelen som kommer ut neste uke.

 

Spillet kommer til å koste 800 poeng (ca 60 kr,-) og vil inneholde både den orginale versjonen og en oppusset versjon fro Xbox 360.

 

Ser ut til at XBLA har kommet på rett kjøl igjen etter en noe tørr periode før mars. Men spill som Worms, Alien Hominid (for 400 kan jeg nevne TMNT også) og nå altså Castlevania, så har MS gjort opp for seg igjen.

 

Nå ser jeg frem til Settlers of Catan og et par andre brettspillkonverteringer, og jeg blir en veldig lykkelig mann :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Worms = Kjøpt

Turtles = Veldig lyst på! (Bra pris!)

Castlevania = Det er et MUST!

8172546[/snapback]

 

Bare for å kommenter Turtles: Spillet er verdt 400, men ikke et poeng mer. Spillte ferdig spillet på 10-15 minutter.

8172567[/snapback]

Turtles er et spill jeg kunne spilt om og om igjen :) Jeg sitter faktisk fortsatt og spiller Turtles in Time innimellom ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Herregud, hva har du brukt tiden på? Rulleteksten kom her på under 7 timer, og jeg syntes jeg hade tatt meg god tid. Fant til slutt ikke flere steder utforske, så da gikk jeg bare opp og fullførte siste-bossen.

Er likvel det Arcade-spillet jeg har kost meg mest med, liker singleplayer-spill best jeg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...