Cerunnir Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Jeg lurer på om dere vet om det finns et bra norsk hardcore raiding guild på horde siden. Jeg vet om Axemen, men siden alle mine main chars er horde, er ikke det en mulighet for meg.
Lapp1 Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Jeg lurer på om dere vet om det finns et bra norsk hardcore raiding guild på horde siden. Jeg vet om Axemen, men siden alle mine main chars er horde, er ikke det en mulighet for meg. 8172258[/snapback] Er en god idè å oppgi realm navn , hvis du ikke skal transfere
Cerunnir Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Skrevet 17. mars 2007 Jeg lurer på om dere vet om det finns et bra norsk hardcore raiding guild på horde siden. Jeg vet om Axemen, men siden alle mine main chars er horde, er ikke det en mulighet for meg. 8172258[/snapback] Er en god idè å oppgi realm navn , hvis du ikke skal transfere 8172356[/snapback] Må nok transfere for å finne det jeg leter etter. Har god nok kontroll på mitt eget realm til å vite at det ikke er noen norske horde guilds der ^^
Morgh Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 Er i en ganske god guild selv. den er svensk da så det var vel ikke det du var ute etter. men anyways tror ikke du kan regne med å bare komme inn i "Den beste norske hordeguilden" ...
Kultom Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 Må vel bli Nivlheim på Ragnaros det da, om det skal være horde.
Stifi Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 AFewGoodMen som brukte å være på dunemaul før. Men som har flytta over til outland elns.
2rst1 Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 (endret) A Few Good Men spelar på Tarren Mill. Og eg trur ikkje den er norsk. Og dei spelte på dunemaul før ja :] Endret 17. mars 2007 av 2rst1
Stifi Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 A Few Good Men spelar på Tarren Mill. Og eg trur ikkje den er norsk. Og dei spelte på dunemaul før ja :] 8177413[/snapback] Sorry, la ikke merke til norske.
knux Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 Thule på frostwhisper. Imba, om jeg så må si det selv ;p www.thule-guild.no
Paraben Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 (endret) Nivelheim har jo oppnådd en del, men bakdelen er at jeg vet at de har kjøpt mye ulovelige tjenester. Okey drøy påstand men det er så irriterende når en del av de skryter av hva de har oppnådd når de har brukt tusenvis av kroner på "juks". Kan godt være de ikke innebærer de fleste i guildet, men det har hvertfall en del svarte får. Endret 25. mars 2007 av Paraben
cornell80 Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 Nivelheim har jo oppnådd en del, men bakdelen er at jeg vet at de har kjøpt mye ulovelige tjenester. Okey drøy påstand men det er så irriterende når en del av de skryter av hva de har oppnådd når de har brukt tusenvis av kroner på "juks". Kan godt være de ikke innebærer de fleste i guildet, men det har hvertfall en del svarte får. 8231768[/snapback] Som om ikke folk i andre gode\store guilds kjøper gull bl.a. Å sammenligne gullkjøpere med ransmenn er èn ting. Å være så naiv at du tror de fleste store guilds ikke gjør det er mye verre.
Rata101 Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 (endret) Når ble gullkjøpere sammenlignet med ransmenn egentlig? Edit: En mer logisk sammenligning ville vel forresten vært å sammenligne gullkjøpere med helere. Mye av gullet de kjøper er tross alt stjålet fra hacka accounts. Eller for enkelhets skyld, bare jamfør dem med vanlige idioter... Endret 25. mars 2007 av Rata101
Kultom Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 Nivelheim har jo oppnådd en del, men bakdelen er at jeg vet at de har kjøpt mye ulovelige tjenester. Okey drøy påstand men det er så irriterende når en del av de skryter av hva de har oppnådd når de har brukt tusenvis av kroner på "juks". Kan godt være de ikke innebærer de fleste i guildet, men det har hvertfall en del svarte får. 8231768[/snapback] Vel, jeg vil alikevel påstå at vi ikke har ødlagt for andre, og ivhertfall ikke gått særlig inn for det med diverse gullkjøp. Jeg er nok "desverre" en av værstinga på det området, og jeg blir da ikke akkurat spammet ned med hatmail
Cloud Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 (endret) Å kjøpe gull er vel egentlig ganske vanlig blandt større guilds. Man må ha stort sett ha pots for å ta nye bosser, og hvis man raider mye har man desverre ikke tid til å grinde. Så da blir det å kjøpe gull eneste utvei. Forstår at folk ikke støtter de som kjøper gull, og ikke vil være i guild med dem. Men det får være opp til den enkelte, jeg bryr meg overhodet ikke om folk gjør det. Endret 25. mars 2007 av Cloud
Laupstad Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 Bare å suse innom oss og se om du liker det du ser det vettu. Progressen er nok ikke i verdensklasse, men så er vi ikke fullt så hardcore som Nihilum, DnT osv osv heller. Er veldig trivelig å kunne ta tacs, VT og gchat på norsk og fortsatt kunne komme noen vei i end-game. Så over til dagens eller morgendagens gchat drama: Selv vet jeg bare om fem stykker i guildet som kjøper gull og en som bruker (Brukte ble det vel etter ban? :!: ) 3rd party software. Botter altså. Kan ikke påstå at vi er noen værstinger på det området. Når du sammenligner oss (Nivlheim btw) med de fleste andre guilds som pusher på for progress vil du nok se at det er ufattelig få som faktisk kjøper gull istedenfor å grinde. Personlig synes jeg man misser mye content ved å kjøpe gull så jeg holder meg unna, men hva andre driver med er ikke mitt problem. Det får dem stå for selv.
Rata101 Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 Forstår at folk ikke støtter de som kjøper gull, og ikke vil være i guild med dem.Men det får være opp til den enkelte, jeg bryr meg overhodet ikke om folk gjør det. 8233779[/snapback] Det er vel rimelig åpenbart at folk ikke akkurat roper i /g hver gang de kjøper 1000g heller. Derfor er det ikke noe vits i å stresse seg opp over individuelle gullkjøpere. Det kan være hvem som helst. Ikke bare de som inrømmer det åpenlyst. Men, selvfølgelig er det en idiotisk ting å gjøre, når det kan være din eller min konto som blir voldtatt neste gang.
Andy_12 Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 Er i hovedsak de som lar noen powerlevle på accounten sin som blir scamma..
Rata101 Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 Har du noe informasjon som kan backe opp det du sier? Gull-selgere bruker vel alle metodene de har så mye de kan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå