Gå til innhold

Kulturo: Hvor finner man trailerne?


mFaFa

Anbefalte innlegg

Jeg ser "siste trailere" i høyre spalte. Så vil jeg sjekke ut arkivet deres. Men det er komplett umulig å finne? :ermm: Søker på "trailere" i søkefeltet, og finner Nytt trailerarkiv, men den mangler jo link til arkivet??! Sitter praktisk talt og river meg i håret her.. har prøvd både Opera og Firefox.

 

Mye mulig jeg har oversett noe, og det er omtrent første gangen jeg surfer Kulturo.no, men når de er såpass vanskelige å finne sier det noe om at siden på langt nær er intuitiv nok.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ser "siste trailere" i høyre spalte. Så vil jeg sjekke ut arkivet deres. Men det er komplett umulig å finne?  :ermm: Søker på "trailere" i søkefeltet, og finner Nytt trailerarkiv, men den mangler jo link til arkivet??! Sitter praktisk talt og river meg i håret her.. har prøvd både Opera og Firefox.

 

Mye mulig jeg har oversett noe, og det er omtrent første gangen jeg surfer Kulturo.no, men når de er såpass vanskelige å finne sier det noe om at siden på langt nær er intuitiv nok.

8169955[/snapback]

 

Dette med trailere er foreløpig noe vi ikke har implementert godt nok. På grunn av en del andre ting, har det å gjøre tjenesten søkbar blitt nedprioritert, men det er noe som står relativt høyt oppe på to-do-listen vår. Det er på langt nær bra nok slik det er nå, og vi håper på å få gjort noe med det asap.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • 3 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...