Gå til innhold

Ps3-release i Oslo i kveld.

fug

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skal naturligvis velte meg i gratis alkohol, mingle, hilse og være herlig arrogant og overlegen. ingenting slår en god bransjefest.

Skrevet (endret)

Hei!

Hvor er det man får tak i invite? Må man vinne det i konkurranse eller? Untatt Mr. Wise seff. (Du har helt konge på Klikk Tv innslaget forresten :!: )

Endret av Baba2
Skrevet
hehe, jeg tror i alle fall det er like greit at vi ikke skal filme på lanseringsfesten i kveld :)

8167647[/snapback]

:D

Men vet du hvor man får tak i invite? Jeg har så lyst til å dra..

Skrevet

Var der i går, momsa i meg uendelige mengder sourdrinks og Millers, ble full som en alke og dro hjem.

Haha var bra harry han "morpheus"-fyren som dirigerte orkesteret, ho ho ho ho.

Skrevet

er dette release partyet noe som er sony-offisielt ..eller er det for presse og sånt...og får de som er med på det ps3 når de er der før oss andre...hva går det ut på

Skrevet

ble mye flytende der ja, ganske søte de to jentene i miller baren i første etasje ;)

sony sparer hvertfall ikke på noe når de lanserer noe, legger opp et par videoer etterpå jeg.

Skrevet

Var invitert selv, men fikk ikke anledning til å komme. Sony sine fester pleier å være veldig bra. Glemmer ikke SingStar 80`s-festen deres for en tid tilbake - Pat Sharp og gutta :D

Skrevet (endret)
"som sony vil invitere"....synes det virker som...det er mange som er pressefolk som jeg trodde var den helt vanlige mannen i gata jeg..

8175225[/snapback]

Bare rolig, slike events er stort sett til for at diverse folk kan få styrket egoet sitt, drikke drinker, snakke skit og selvfølgelig skape blest rundt produktet eventen handler om. :cool:

Hehe, neida. Er vel bare delvis sant. Denne lanseringsfesten er en god markedføringskanal og vil forhåpentligvis skape litt positiv omtale for Sony og Playstation 3, samt velvilje hos forhandlere og annet nøkkelpersonell fra bransjen.

Endret av LioKaiser
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...