Gå til innhold

Volumtast på Nokia 6101 sluttet å virke


Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Da jeg skulle ringe oppdaget jeg plutselig at det ikke lenger går an å trykke oppover på tasten som er på utsiden av Nokia 6101 for å sku opp/ned volumet i samtaler.

 

Dette vil vel ikke være mulig å reklamere på? Den er over et år, så noe garanti er det ikke. Det er vel slitasje, vet ikke hva loven sier om det?

 

Hvis ikke, er det noe annet jeg kan gjøre? Noen som vet om man kan justere volum noen andre steder? Litt kjedelig å kjøpe ny telefon pga en liten ting...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et års garanti og to års reklamasjonsrett på mobiltelefoner ;)

 

Dette gjelder ikke på skader som følge av slitasje \ skader forårsaket av en utenforstående handling - klem, væske, etc.

 

Bare lever den til forhandleren og si at du skal ha reklamert på en telefon, så ordner de resten. Er det ikke dekket av garanti får du et pristilbud, og det bruker ikke være så veldig dyrt for en liten knapp.

Lenke til kommentar

Mhm.. Jeg får se om jeg gidder gjøre noe med det. Kjøpte den fra Siba på nett, og kan ikke se de har noen annen kontaktinformasjon enn et 815-nummer. Vil jo tro det blir sett på som slitasje, og da kan jeg like godt vente litt og kjøpe ny. :)

Lenke til kommentar

Åh, bra tips OML! Det har jeg ikke tenkt på at går an. Da gidder jeg ikke styre noe med det da jeg bor langt unna noe Siba.. :)

 

EDIT: Nåja... Gleden var kortvarig. Når jeg skulle prøve OML-sitt tips viser det seg at nå virker ikke knappen nedover heller... Så da har jeg vel ikke annet valg enn å enten bruke høyttaler/headset..

 

Får prøve å ringe Siba og høre på mandag. Bør vel være mulig å sende mobilen i stedet for å levere når jeg har handlet den på nett og bor så langt unna. Vet at ei venninne fikk tilsendt servicekonvolutt med betalt porto når noe var galt med hennes. Det gikk på garanti da, er kanskje annerledes om man skal reklamere?

Endret av ExizHW
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...