Gå til innhold

Verdens største TV


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg forstår at det ikke er helt det samme, men folkens - kan anbefale projektor for de som sigler. Ta en titt på en hvilkemsomhelst 13000kr LCD eller DLP projektor (hva som passer øyene best) + 84" --> lerret :) Det koster ikke en formue, og så lenge man har et TV til nyheter og andre saker holder den mange år.

Lenke til kommentar
Jeg forstår at det ikke er helt det samme, men folkens - kan anbefale projektor for de som sigler. Ta en titt på en hvilkemsomhelst 13000kr LCD eller DLP projektor (hva som passer øyene best) + 84" --> lerret :) Det koster ikke en formue, og så lenge man har et TV til nyheter og andre saker holder den mange år.

8165146[/snapback]

 

Og så var det oppløsningen da... Og at mange projektører sliter med lysforhold i rommet, det tar stor plass, evt takoppheng med mange kabler strukket over halve stua... Projektor er bra det, men det er også mye styr.

Lenke til kommentar
Jeg forstår at det ikke er helt det samme, men folkens - kan anbefale projektor for de som sigler. Ta en titt på en hvilkemsomhelst 13000kr LCD eller DLP projektor (hva som passer øyene best) + 84" --> lerret :) Det koster ikke en formue, og så lenge man har et TV til nyheter og andre saker holder den mange år.

8165146[/snapback]

Gå i "butikken" og spør etter pris på en 4k prosjektor. Tenker du kommer til å få deg et lite sjokk ;)

 

Men denne skjermen er jo særdeles interessant. Vil antageligvis kunne servere Digital Cinema 4k langt billigere enn et prosjektoroppsett.

Lenke til kommentar
Jeg forstår at det ikke er helt det samme, men folkens - kan anbefale projektor for de som sigler. Ta en titt på en hvilkemsomhelst 13000kr LCD eller DLP projektor (hva som passer øyene best) + 84" --> lerret :) Det koster ikke en formue, og så lenge man har et TV til nyheter og andre saker holder den mange år.

8165146[/snapback]

Gå i "butikken" og spør etter pris på en 4k prosjektor. Tenker du kommer til å få deg et lite sjokk ;)

 

Men denne skjermen er jo særdeles interessant. Vil antageligvis kunne servere Digital Cinema 4k langt billigere enn et prosjektoroppsett.

8166145[/snapback]

 

Bare en 1080 prosjektør må man jo fort ut med over 30k for. Billigste i prisguiden er hvertfall 32334,-

Lenke til kommentar

haha, ja, stemmer det - en må betale litt mer for 1080P projektorer :) Men må bare innrømme at hva man får for pengene er veldig imponerende, selv på 1280x720.

 

Men kan noen bekrefte om denne skjermen faktisk kjørte 4096 x 2160 som Hardware.no posten skrev? Blir alltid litt nølende når jeg finner motstridende kommentarer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...