Gå til innhold

uTorrent virker plutselig ikke lenger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har brukt uTorrent som torrent program, men for 1 uke siden stoppet det plutselig å virke. Uten å ha endret på noen som helst instillinger, installert nye programmer etc. så vil den ikke laste ned. Har formatert den stasjonære PC-en, og der har jeg ikke installert noe som helst av brannmur eller antivirus. Likevel så funker den ikke!

Det står i starten at det er f.eks. 50 SEEDS, men etter 1min "gir den opp" og det står 0 seeds (selv om det egentlig er noen). Er det noen der ute som har tips til løsning på problemet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er det som er så rart.. jeg hadde åpnet en port (45684) og denne funket perfekt før. Nå står det plutselig at den ikke er åpen :ermm: Har sjekket i routeren min, og den porten er "allowed". Har som sagt ingen brannmur på PC-en heller som burde komme i konflikt.

• 5 uker senere...
Skrevet

Hadde brukt bitspirit hittil, så installerte jeg utorrent. Men den laster ikke i det hele tatt.

Har skjekka brannmuren,der står det allowed. Prøøvd på forskjellige filer,ingen av de som funker. Hva skal jeg gjøre?

Skrevet

Hei. Du kan bytte port i µTorrent programmet. Start programmet. Så går du til Options->Preferences->Connection. Der står det noe om porter. Du kan da skrive inn en port som den skal bruke. Skriv den porten du vil og velg Apply og Ok. Så restarter du µTorrent og se om det fungerer da.

Lykke til.

Skrevet (endret)
Hei. Du kan bytte port i µTorrent programmet. Start programmet. Så går du til Options->Preferences->Connection. Der står det noe om porter. Du kan da skrive inn en port som den skal bruke. Skriv den porten du vil og velg Apply og Ok. Så restarter du µTorrent og se om det fungerer da.

Lykke til.

8389321[/snapback]

Takk for svaret. Men jeg har byttet flere porter,men det hjalp ikke...

Endret av Candy-King
Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

er det lov å diskutere "torrent" og piratnedlasting her???

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg sliter med samme problemet som trådstarter. Jeg setter igang utorrent og alt er veldig fint og grønt, som det skal være når jeg ul. Etter en stund blir alle filene røde, og alt som jeg ul blir ikke registrert... Merkelig, da dette har fungert 110% før. Har ul flere 100 gb.. Men nå er det plutselig stopp. Porten min er åpen når jeg tester dette i utorrent.

Noen kloke hoder som har noen forslag?

Skrevet
Hvilke versjon bruker Dere?

Da jeg var innom en av mine "faste sider" fikk jeg beskjed om at den versjonen jeg kjører var for gammel.

8561144[/snapback]

Heisann!

Jeg kjører versjon 1.6.1

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet
Hvilke versjon bruker Dere?

Da jeg var innom en av mine "faste sider" fikk jeg beskjed om at den versjonen jeg kjører var for gammel.

8561144[/snapback]

Heisann!

Jeg kjører versjon 1.6.1

8561346[/snapback]

samme har skjedd med meg. har Bitlord. ene dagen virket det andre ikke.

Skrevet

Har også hatt litt problemer med uTorrent i det siste, merkelige greier egentlig. Plutselig en dag fikk jeg beskjed om at uPnP-mapping ikke fungerer. Jeg har sjekket porten som er satt, åpnet den både i Windows-brannmur samt. i ruteren, men allikevel får jeg beskjed når jeg tester porten om at den er stengt. Etterhvert fikk jeg også diverse hashfeil. Plutselig kan en og en torrent fungere, men slik det ser ut nå funker ingenting.

Føler meg litt.... lost. Halp?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...