Gå til innhold

Min nye PC!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Har ik dag bestilt denne pc'en: http://multidata.webmercs.com/PartDetail.a...89;c:36161;b:86

 

Har fått denne anbefalt av mange nå, så lurer på hva folk her inne sier...

Er mest til vanlig hjemme bruk, samt noe spill, men ikkenoe ekstremt...

8159194[/snapback]

 

Så prisen forandret seg nå.

 

Maskinen er grei til det bruket du referer til. Jeg selv ville kanskje brukt litt mindre penger. Dette med tanke på at du ikke skulle bruke maskinen til noe kraft trengende.

Endret av butare
Lenke til kommentar

med tanke på at du kunne fått en 100% vista og dx10 klar pc for samme pris, samt bedre minne og prosessor, så er det en veldig dyr pc!

 

http://www.komplett.no/k/shoplist.asp?mode...76-23DDB45CD923

 

dette er en pc jeg har tenkt å kjøpe om en stund, som du ser er den uten harddisk og cdrom, siden jeg ahr dette fra før, men den blir uansett billiger enn den du har sett på selv om du legger til harddisk og cd rom. ;)

Lenke til kommentar
ehm litt dyrt?

Kunne fått en Dual Core CPU, og bedre skjermkort til sånn pris

8159506[/snapback]

 

Det er jo Dual core cpu... Pentium D930.

Tenkte du kanskje på Core 2 Duo?

 

Ellers enig i at det var litt i dyreste laget for det du får.

Er det uten skjerm?!

Da er det jo helt på trynet.

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Ikke for å ødelegge moroa, men dette ser litt dyrt ut. Ganske søkt å ikke kjøpe Core 2 teknologi idag hvis man skal ha Intel. Disse prosessorene har kommet i ganske rimelige varianter nå. Skjermkortet er heller ikke noe å skryte av. Ellers virker den ok. Mye ekstra stæsj (tv tuner, wlan, brenner, minnekortleser?). Dette presser nok prisen opp litt.

 

-Visjoner-

Lenke til kommentar

Altså, regner med folk skjønner at prisen er feil?

Det var noe feil på siden, så kommaet ble litt feil i prisen...

Den koster ca 12.000, og jeg har hørt av alle at dette er BILLIG for denne maskinen...

Den er nå på tilbud, så er egentlig dyrere....

Lenke til kommentar
Herregud, den var dyr til 12000, og nå ser jeg at det er uten moms. femten tusen er 7000 mer enn den er verdt!

8164253[/snapback]

 

Den var helt sjukt dyr!! FyF**** for en pris. Seriøst, benytt deg av angreretten med en eneste gang!! Sorry å måtte ødelegge dine forhåpninger, men den er en skikkelig dinosaur! Prisen er horribel!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...