Gå til innhold

Strømpebuksefilter, dårlig resultat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg klippet litt i en strømpebukse, type dame, og teipet foran på kabinettet mitt. Til min store overraskelse ser jeg at mb-tempen (idle) i asus probe har hoppet opp til 28 grader! Vanligvis ligger den på 22-24... :sad:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hørtes utrolig høyt ut iforhold til før...

seff slipper ikke en strømpebukse inn like mye luft, men at forskjellen skulle være så høy hadde jeg ikke trodd nei ....

Jeg kjører uten filter (92mm papst i front) den blåser som F men kabinettet har ikke støvet ned...enda...

Skrevet

Alternativ 1: Strekk "buksa" godt til alle kanter, da vil stoffet åpne seg bedre!

Vifta tåler svært lite motstand før luftmengden minsker.

Alternativ 2: Gjøre rent på rommet litt oftere, og sløyfe filteret! :grin:

Skrevet

Jeg har klippet til en oppvaskfille. Kabinett-temp har ikke steget noe særlig, men jeg vil ha stille og ren pc. Viftene står på 7V og temp er ca 35C. Cputemp er ca 44C med Taisol med 19dB Papst.

• 4 uker senere...
Skrevet
Ett alternativ er å heve pc`n noen desimeter. :wink:

næææ... varmen stiger veit du.. varmere i høyden. Hvis du ikke har varmekabler da...

Klart har du AMD, kan man jo bruke den som varmekilde i ett vannbåren varme system...

Skrevet
Ett alternativ er å heve pc`n noen desimeter. :wink:

næææ... varmen stiger veit du.. varmere i høyden. Hvis du ikke har varmekabler da...

Klart har du AMD, kan man jo bruke den som varmekilde i ett vannbåren varme system...

:lol:

• 3 måneder senere...
Skrevet

Når en skal ha et filter som funker, stikk og kjøpt en pakke med "jif microfiber" eller swiffer.. Har klippet til rett størrelse, og hatt foran viftene mine i noen mnd - funker så det griner.. Skifter etter et par mnd bruk, og det filteret er f. meg ganske så svart. Inne i pc'n er det fint lite støv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...