Donnie Darko Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Er ganske ny på dette området å syntes det er spennende. Her har jeg da laget en forside i Photoshop. Jeg forventer ikke tilbakemeldinger som deet er masser av ros på, forventer heller mer ris. Bilde_1.pdf
Donnie Darko Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Skrevet 14. mars 2007 Tusen takk Men har et problem at når jeg viser dette i et internet vindu så blir alt så forstørret, skal på en måte ha det zoomet ut.
Matsemann Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Gå på fil -> lagre for web /save for web og lagre som et bilde istedet Det var veldig kornete og smått, og derfor vanskelig å gi skikkelig vurdering. Hadde vært bra med en ramme rundt innholdet.
Glasscola2 Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 For mørke farger. Man kan nesten ikke tyde skriften. Last opp bilde på bildr.no ! Så litt skurrete ut. For få pixler? Men ellers ganske ryddig og fint Bare få vekk de fæle fargene :-)
Donnie Darko Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Skrevet 14. mars 2007 Prøvde først å laste de opp der, men filformatet støttes ikke, skiftet så filformat, men ingen ting hjalp, så dte ble som det ble =/
Donnie Darko Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Skrevet 14. mars 2007 Gå på fil -> lagre for web /save for web og lagre som et bilde istedet Det var veldig kornete og smått, og derfor vanskelig å gi skikkelig vurdering. Hadde vært bra med en ramme rundt innholdet. 8156048[/snapback] Hvorfor skulle jeg gjøre dette? For å få bilde tydligere?
Donnie Darko Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Skrevet 14. mars 2007 (endret) Bedre bilde: ? Endret 14. mars 2007 av MathiasF
Runar Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Hvis du legger ved et bilde som vedlegg, er det få som laster det ned for å se på. I hvertfall så lenge det ikke er et JPEG, GIF eller PNG bilde. BMP- og PDF bilder er bannlyst hvis du skal be om kritikk. Over til litt kritikk: Du har brukt alt for mørke farger på siden din. Prøv noe lysere, eller lek deg på denne siden. Fonten du har brukt på teksten kan du forandre på med en gang. Såkalte skrivefonter er det verste du kan bruke på nettsider. Hvorfor? De er utydelige, du kan ikke stole på at alle har installert akkurat den fonten og de ser rett og slett forferdelige ut på nettet. Menyen var heller ikke spesielt fin, prøv en annen font der også. Hva er poenget med den tegningen som tar halvparten av siden? Jeg foreslår at du tar en titt på følgene sider: HTML Dog og W3 Schools Håper du ikke blir for skuffet. Du ba om kritikk ^^
attach Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Bakgrunnen er minst et par hundre piksler for kort hvis du tenker å kjøre no-repeat. Noe du strengt tatt bør gjøre siden det ellers blir et skille.
Donnie Darko Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Skrevet 15. mars 2007 Skulle jeg gjort tegningen mindre? Ta den bort? Bakgrunnsfarge? Farge på skrift?
Stian Jacobsen Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Jeg er enig med Runar. Siden er alt for mørk! Tenk også på skrift typer når du designer.. Google litt etter websafe fonts.. Navisjonslinjen din (menyen i toppen) må du jobbe litt med.. Jeg anbefaler at du bruker en mindre skrift størrelse og bruke 2em i padding..
Donnie Darko Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Skrevet 15. mars 2007 Ok, du har ingen ideer om hvilken bakgrunnsfarge jeg burde ha? Skriftfarge osv.
Runar Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Prøv deg fram. Finn farger og fonter DU liker, ikke vær avhengig av oss.
Donnie Darko Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Skrevet 15. mars 2007 Liker stort sett mørke farger,så blir litt vanskelig =/
Stian Jacobsen Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Liker stort sett mørke farger,så blir litt vanskelig =/ 8161352[/snapback] Se avataren til runar.. fine, lyse farger
attach Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Det er fint mulig å lage pene sider med en mørk bakgrunnsfarge. Her er et par kjappe eksempler: http://slideshowpro.net/ og http://www.crobbo.com/.
Runar Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Bakgrunnsfargen er ikke alt. Den må passe inn med resten av siden, og det er ikke en god idé å tilpasse alle andre farger etter bakgrunnsfargen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå