Gå til innhold

Hvilket spill til ps3 skal dere kjøpe?


Anbefalte innlegg

Dette er en sjanse for PS3 tilhengere å overbevise meg og andre om hvorfor jeg skal vurdere PS3. Grunnen til at jeg sier dette er at jeg ikke kan finne et eneste må-ha spill til denne konsollen. Hvis du kan nevne et eneste fristende spill til PS3 (unntatt MGS guns of the patriot) som jeg liker skal jeg bli imponert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Resistance: Fall of Man og Motorstorm er 2 store titler som leverer:)

 

Har begge og har nettopp startet runde nr. 2 på R:FoM. Det skal jo komme 2 etterfølgere til R:FoM og historien er en av de bedre som er å finne i et FPS spill....Jeg klarte hvertfall å bli mye mer glad i dette enn Gears of War(som jeg ikke klarte å henge med på historiedelen)

 

Motorstorm er knallmoro, men savner dog 2 player offline....

Lenke til kommentar

R:FOM fikk god karaktert rundt omkring på nette samt at det ser ut til å være et greit launchspill.

 

Jeg er litt usikker på når PS3 kommer i huset, blir vel når GoW3 eller GT5 står for døra. Eller om det plutselig skulle komme en SotC 2 på PS3. Da hadde jeg vært solgt.

 

Håper i alle fall prisen ramler snart, å være gameoholicer i dag passer seg ikke :p

Lenke til kommentar

Hadde Shadow of the colusses 2 vært en launchspill, hadde jeg kjøpt Ps3 med engang = P

 

Du burde ikke kjøpe PS3 enda ihvertfall, hvis det er ingen av spillene som kommer 23 mars som frister...

 

Ville heller ventet en stund til og sett det an, og da synker Ps3 ned i pris også i sammeslengen=)

Endret av RockyIII
Lenke til kommentar

Final Fantasy-serien er det som virkelig trekker min interesse mot PS3, og i tillegg er jo to spill allerede annonsert (Final Fantasy XIII og Final Fantasy Versus XIII).

Samme gjelder Metal Gear Solid-serien, her kommer jo MGS4 etterhvert.

 

Det er de to største trekkplastrene for min del. Og det samme sa jeg den gang PS2 kom (at det var hovedsakelig på grunn av Metal Gear Solid 2 og Final Fantasy X). Men det viste seg da etterhvert at jeg endte opp med litt fler enn bare de to spillene og de to seriene. :)

PS3 har mange år foran seg, og ingen konsoll har noe voldsomt til spill-lineup når den nettopp har kommet ut. Vil tro det er først om et års tid at vi virkelig begynner å se mye bra spill.

Lenke til kommentar

For meg blir det et must og skaffe meg MGS4 og GOW3, siden jeg har spilt alle MGS spilla og GOW1 var et av de beste spille jeg har spilt. Andre spill blir vel, Pro Evo Soccer, Ratchet & Clank, Resistance, Army Of Two og GTA IV.

 

Men først må jeg skaffe meg PS3, dette kommer jeg ikke til å gjøre før jeg skaffer meg en jobb..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...