austegaa Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Har en stung gått og drømmt om en symbian telefon , og har funnet ut at en av disse ville passe meg utmerket! Har også funnet ut at de er litt forskjelige når det går på kamera (mpix på n73) og at e65 har wlan, som er en nyttig ting (har wlan hjemme og på arbeid) Er det noen andre efaringer og forskjeler som vil være store nok til og velge den ene framfor den andre?
Joddleif Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Ønsker du å spare telefonutgifter ved å surfe på WLAN i steden for GPRS/EDGE/UMTS så bør du gå får E65. Har selv WLAN på min mobil (N80) og har redusert mobilregningen min pga dette.
austegaa Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Skrevet 14. mars 2007 Ønsker du å spare telefonutgifter ved å surfe på WLAN i steden for GPRS/EDGE/UMTS så bør du gå får E65. Har selv WLAN på min mobil (N80) og har redusert mobilregningen min pga dette. 8152138[/snapback] jeg ser helt et klart et poeng med wlan, men siden jeg ikke har lært meg og bruke wap, e-mail o.l på mobilen pga. prisen som jeg må bet, og telefonen som jeg har nå, så nå må jeg da lære meg det oxo E da andre vesentlig ting som e forskelig, har ikke brukt symbian før, har nå en samsung d600e. Og den har helt klart sine begrensingnger ang programmer og avansert bruk. Men utenom det så er det en super telefon....
Kjellis Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Solgte min Nokia n80 i dag, fordi jeg syns den var for klumpete og slarkete i skyvemekanismen. Har bestemt meg for å kjøpe N73, men jeg vil virkelig savne wlan-funskjonen fra min n80. WLAN er genialt!
CellularDude Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Du kan lese test av begge her på Amobil. Du kan også finne tester en rekke andre steder, som f.eks på www.mobilen.no E65 har WLAN, og er rask til å være Symbianmobil. Den mangler radio, og kameraet har ikke autofokus. N73 er noe treg. Den har radio. Kameraet er meget bra. Siden den har vært på markedet ca et halvt år, begynner vel prisen å gå ned på den.
Kjellis Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 Hei, kjøpte en n73me i dag, gjorde et fantastisk førsteinntrykk. Er meget fornøyd. Liker denne mye bedre enn min n80. Fantastisk skjerm, god joystick, virker raskere enn min n80! Eneste minus er at tastene er litt vel små. Ellers får den full score fra meg
CellularDude Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 Hei, kjøpte en n73me i dag, gjorde et fantastisk førsteinntrykk. Er meget fornøyd. Liker denne mye bedre enn min n80. Fantastisk skjerm, god joystick, virker raskere enn min n80! Eneste minus er at tastene er litt vel små. Ellers får den full score fra meg 8174489[/snapback] Gratiis med ny mobil! At batteritiden er klart bedre enn på N80, skader vel heller ikke. Men du må klare deg uten WLAN, da.
Cowboystrekk Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 Litt OT: men om det hadde kommet en N73 med wlan og litt bedre nattbildefunksjon\flere fps på videofunksjon så hadde det vært drømmemobilen min
CellularDude Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 Litt OT: men om det hadde kommet en N73 med wlan og litt bedre nattbildefunksjon\flere fps på videofunksjon så hadde det vært drømmemobilen min 8175258[/snapback] Ja, det hadde vært greier. Tillater meg å tilføye at den burde hatt en kraftigere prosessor også.
Kjellis Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 Hei, kjøpte en n73me i dag, gjorde et fantastisk førsteinntrykk. Er meget fornøyd. Liker denne mye bedre enn min n80. Fantastisk skjerm, god joystick, virker raskere enn min n80! Eneste minus er at tastene er litt vel små. Ellers får den full score fra meg 8174489[/snapback] Gratiis med ny mobil! At batteritiden er klart bedre enn på N80, skader vel heller ikke. Men du må klare deg uten WLAN, da. 8174544[/snapback] Hehe, ja batteriet er av en helt annen kaliber enn på n80. Er så fornøyd med n73 at jeg har helt glemt savnet av wlan. Vil oxo skryte av lyden på n73me, den er helt rå. Den har en høyttaler i hver ende topp-bunn, og kan spille skikkelig høyt (oxo i stereo).
2bb1 Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 Bare jeg som synes joysticken på N73 er horribel? Var innom Elkjøp for noen uker siden, og hadde store "problemer" med å navigere meg rundt - og nei, det var ikke en dummy
Kjellis Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Bare jeg som synes joysticken på N73 er horribel? Var innom Elkjøp for noen uker siden, og hadde store "problemer" med å navigere meg rundt - og nei, det var ikke en dummy 8192202[/snapback] Nå har jeg hatt en SE K750i leeenge, samt en n80. Sammenliknet med joystickene på de to er n73 en drøm. Jeg ble oxo litt usikker på n73 etter såvidt å ha trykkt litt i butikk først, men er veldig forøyd med kjøpet nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå