Newman Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Begynte å spille D2 igjen nå, men det er en ting jeg lurer på. Hvordan ser jeg servere som spiller i normal mode etter at jeg har komt meg til nightmare? Etter at jeg har drept baal, så finner jeg bare nightmare servere
Ironmann Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Begynte å spille D2 igjen nå, men det er en ting jeg lurer på. Hvordan ser jeg servere som spiller i normal mode etter at jeg har komt meg til nightmare? Etter at jeg har drept baal, så finner jeg bare nightmare servere 8150252[/snapback] Hehehe lidde av samme skjebne før jegxD Brukte å vente med å drepe Baal til jeg var hmm ferdi med det stadie jeg var på Eneste måten du kan få deg inn på normal såvidt jeg vet er å med flaks skrive inn navnet på en normal server eller rett å slett bare starte en selv
KydeX Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Begynte å spille D2 igjen nå, men det er en ting jeg lurer på. Hvordan ser jeg servere som spiller i normal mode etter at jeg har komt meg til nightmare? Etter at jeg har drept baal, så finner jeg bare nightmare servere 8150252[/snapback] Det går ikke som han over skrev. Du må vente med å drepe baal til du har gjort ferdig de questene du trenger.
DjSlayer Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Man kan fremdeles ta normal quests etter å ha slått Baal i normal (og hell for den del). Man kan fremdeles lage norm spill også. Ellers må man bruke en normal alt for å se hvilke spill som er oppe på normal og deretter skifte til din nightmare character. - D.J.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå