Gå til innhold

Diablo 2, normal mode?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte å spille D2 igjen nå, men det er en ting jeg lurer på. Hvordan ser jeg servere som spiller i normal mode etter at jeg har komt meg til nightmare? Etter at jeg har drept baal, så finner jeg bare nightmare servere :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Begynte å spille D2 igjen nå, men det er en ting jeg lurer på. Hvordan ser jeg servere som spiller i normal mode etter at jeg har komt meg til nightmare? Etter at jeg har drept baal, så finner jeg bare nightmare servere :(

8150252[/snapback]

Hehehe lidde av samme skjebne før jegxD

Brukte å vente med å drepe Baal til jeg var hmm ferdi med det stadie jeg var på:p

Eneste måten du kan få deg inn på normal såvidt jeg vet er å med flaks skrive inn navnet på en normal server eller rett å slett bare starte en selv

Skrevet

8150252[/snapback]

Det går ikke som han over skrev. Du må vente med å drepe baal til du har gjort ferdig de questene du trenger.

Skrevet

Man kan fremdeles ta normal quests etter å ha slått Baal i normal (og hell for den del). Man kan fremdeles lage norm spill også. Ellers må man bruke en normal alt for å se hvilke spill som er oppe på normal og deretter skifte til din nightmare character.

- D.J.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...