Gå til innhold

Værste kallenavnet?


Ac-Cobra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet om disse:

 

Et kvisete par som heter Randi og Petter hadde kallenavnene Randiosa og Petteroni.

 

Morten kalles Syntax Error (Han er ikke helt god i toppen)

 

En med dobbeltnavnet Clarence-Gunnar halles bare Klænsj-gunnar. (Jeg synes navnet er ganske teit i utgangspunktet)

 

Ellers kan jeg nevne at det finnes ei norsk jente som er døpt "Closetta" i følge navnebøker. I tillegg var jeg russ samtidig som ei som heter Thale R. Neander. I telefonkatalogen står det med etternavnet først: Neander-Thale-R.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-11 15:31, skrev Simen1:

Et kvisete par som heter Randi og Petter hadde kallenavnene Randiosa og Petteroni.


Fantastisk bra!!! :lol:

 

Quote:


Ellers kan jeg nevne at det finnes ei norsk jente som er døpt "Closetta" i følge navnebøker. I tillegg var jeg russ samtidig som ei som heter Thale R. Neander. I telefonkatalogen står det med etternavnet først: Neander-Thale-R.


Jeg nekter å tro at dette faktisk er sant. Så ONDE foreldre finnes da ikke!

Lenke til kommentar

"Dumbo" er kanskje ikke det værste kallenavnet man kan ha, egentlig er det vel litt søtt... :smile:

Men når man er 10år og har store ører og dårlig selvbilde/selvtillitt er det nok til å ødelegge en liten gutt for flere år!

 

_________________

Og nicket kommer IKKE fra bilen!

 

[ Denne Melding var redigert av: |Viper på 2002-12-12 12:00 ]

Lenke til kommentar

Vel, Thale Rikke finnes faktisk men hun heter ikke Neander til etternavn. (Husker ikke hva det egentlig var, men det begynnte med N, og kunne fort høres ut som neandertaler når man sa det fort. Gjett hva russenavnet hennes ble.. :grin:)

 

Det er lenge siden det ble slutt mellom Randiosa og Petteroni, så de eksisterer bare hver for seg. (sikkert med mindre kviser også)

 

"Closetta" sto på en top-100 liste over norges styggeste/rareste navn som jeg fant på nettet for flere år siden. Synd jeg ikke klarer å finne den listen igjen (har letet etter den flere ganger)

 

Jeg kom forresten på at det sto om tre trillinger (alle gutter) som het Per, Pål, og Espen Askeland.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-11 14:27, skrev Ac-Cobra:

Hva er det værste kallenavnet du veit om? Enten noe du har blitt kalt selv eller andre?

Blei selv kalt mini'n, pinær'n, sneipen..greit det.

Heter Ronny og Idiot-Ronny hang ved en stund.


 

Randi og Ronny ja, *humre* *humre*

 

Ellers har du vel hørt, RonnyPonny, MakaRonny osv.

 

Ellers kan jeg jo nevne ett fra min barndom...

 

Ekkogakkiradarrattar.... :grin:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

Hmm. Mener at vi en gang på barneskolen mora oss over en dame i telefonkatalogen med navnet "Sengehora" (til etternavn...).

 

Kan tenke meg situasjoner der det navnet ikke er det festligste å ha...

 

//sindre

 

[ Denne Melding var redigert av: sindres på 2002-12-12 15:32 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...