Gå til innhold

Battlefield 2142: Northern Strike

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Northern Strike koster 10 USD via EA Link. Det tilsvarer litt over 60 norske kroner. Ganske billig for mange timer med underholdning, det.

Skrevet
Hei sann!!

Lurte på å kjøpe meg Battlefield 2142: Northern Strike, altså kjøpe og laste ned...

Men hvor mye koster dette i NOK? noen som vet?

8139039[/snapback]

Jeg fraråder deg til å kjøpe spill på denne måten, en gang da jeg gjorde det var jeg halveis i nedlastingen da strømmen gikk. Spillet ble borte og pengene...

vent til det kommer ut i butikkene...

Skrevet
Hei sann!!

Lurte på å kjøpe meg Battlefield 2142: Northern Strike, altså kjøpe og laste ned...

Men hvor mye koster dette i NOK? noen som vet?

8139039[/snapback]

Jeg fraråder deg til å kjøpe spill på denne måten, en gang da jeg gjorde det var jeg halveis i nedlastingen da strømmen gikk. Spillet ble borte og pengene...

vent til det kommer ut i butikkene...

8150859[/snapback]

Syns det er litt tullete å komme med slike utsagn, at du var ekstremt uheldig og mistet strømmen mens du lastet ned betyr ikke at det blir å skje andre. I tillegg er jeg helt sikker på at du hadde fått spillet ditt om du hadde kontaktet kundeservice.

Selv har jeg bare god erfaring med å betale spill med kredittkort og laste ned.

Skrevet

Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Tråden flyttast frå "Diskuter spill og tilbehør - PC" til "Spillforum - for de mest omdiskuterte > Battlefield".

Skrevet (endret)

www.play.com har Northern Strike på lager. Trykk her for å komme direkte til spillet på play. Der koster det ca 80 kroner inkludert frakt. Man kan velge mellom å se prisen i Euro eller Pund. For at du skal kunne få sendt spill til Norge så må du velge Euro. Det gjør du ved å trykke på EU flagget i menuen til venstre.

Dette er en butikk du kan stole på, de sender også normalt ut ordrene innen kort tid.

EDIT: Jeg glemte å nevne at jeg tror at play kun selger en kode.

Endret av Kake24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...