Gå til innhold

8800 GTS Produsent/pris?


Anbefalte innlegg

Da har mitt gode gamle X800Pro gjort en god jobb i snart 3 år og det skal nå pensjoneres.

 

I min nye pc skal et Geforce 8800 GTS 640Mb inn. Er ikke mange tastetrykkene unna, så hadde satt pris på litt tips og erfaringer.

 

Har sett på dette pga den gode prisen.

 

Gainward GeForce 8800GTS 640MB GDDR3, PCI-Express

 

Er klar over at dette faktisk har 630Mb, men utenom dette, er det noe å utsette på kortet, produsent og at det mangler 10MB.

 

Kom gjerne med anbefalinger til andre kort.

 

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

 

har selv nettopp bestillt et MSI GeForce 8800 GTS 640mb fra Amentio, prises nå under 3000,-

 

https://prisguiden.no/product.php?productId=56374

 

Lykke til!

Jostein

8137857[/snapback]

 

Har hørt litt negative ting om MSI sine kort i forhold til diverse HK + kvalitet. Ikke vet jeg.

Hadde et MSI Ati9800 i en kort stund. Masse artifacts. Måtte leveres tilbake.

Endret av langtongting
Lenke til kommentar
Hei,

 

har selv nettopp bestillt et MSI GeForce 8800 GTS 640mb fra Amentio, prises nå under 3000,-

 

https://prisguiden.no/product.php?productId=56374

 

Lykke til!

Jostein

8137857[/snapback]

 

Har hørt litt negative ting om MSI sine kort i forhold til diverse HK + kvalitet. Ikke vet jeg.

Hadde et MSI Ati9800 i en kort stund. Masse artifacts. Måtte leveres tilbake.

8138342[/snapback]

 

Sånt kan skje med alle produsenter. Er ikke så mye forskjell fra feks asus kort til msi eller abit eller hva nå det skulle være.

Lenke til kommentar
Da har mitt gode gamle X800Pro gjort en god jobb i snart 3 år og det skal nå pensjoneres.

 

I min nye pc skal et Geforce 8800 GTS 640Mb inn. Er ikke mange tastetrykkene unna, så hadde satt pris på litt tips og erfaringer.

 

Har sett på dette pga den gode prisen.

 

Gainward GeForce 8800GTS 640MB GDDR3, PCI-Express

 

Er klar over at dette faktisk har 630Mb, men utenom dette, er det noe å utsette på kortet, produsent og at det mangler 10MB.

 

Kom gjerne med anbefalinger til andre kort.

 

På forhånd takk.

8137710[/snapback]

 

Alle kort er egentlgi de samme, utenom de fabrikkoverklokkede. Det du har valgt har også 640 Mb minne, ikke 630. Det er bare en trykkleif ;)

 

Var jeg deg ville jeg i alle fall holdt meg unna XFX, pga. de er littegran overpriset (opå de fleste webshoper) og har en dårlig bundle. (det som følger med kortet av drivere, spill, kabler osv.

Lenke til kommentar
Da har mitt gode gamle X800Pro gjort en god jobb i snart 3 år og det skal nå pensjoneres.

 

I min nye pc skal et Geforce 8800 GTS 640Mb inn. Er ikke mange tastetrykkene unna, så hadde satt pris på litt tips og erfaringer.

 

Har sett på dette pga den gode prisen.

 

Gainward GeForce 8800GTS 640MB GDDR3, PCI-Express

 

Er klar over at dette faktisk har 630Mb, men utenom dette, er det noe å utsette på kortet, produsent og at det mangler 10MB.

 

Kom gjerne med anbefalinger til andre kort.

 

På forhånd takk.

8137710[/snapback]

 

Alle kort er egentlgi de samme, utenom de fabrikkoverklokkede. Det du har valgt har også 640 Mb minne, ikke 630. Det er bare en trykkleif ;)

 

Var jeg deg ville jeg i alle fall holdt meg unna XFX, pga. de er littegran overpriset (opå de fleste webshoper) og har en dårlig bundle. (det som følger med kortet av drivere, spill, kabler osv.

8140167[/snapback]

 

For de som ikke gidder/kan overklokke selv er det gull verdt. Dessuten varierer bundlen for hvert produkt. Jeg fikk med to splitter nye titler verdt 500 kr hver med mitt XFX kort.

Lenke til kommentar
Da har mitt gode gamle X800Pro gjort en god jobb i snart 3 år og det skal nå pensjoneres.

 

I min nye pc skal et Geforce 8800 GTS 640Mb inn. Er ikke mange tastetrykkene unna, så hadde satt pris på litt tips og erfaringer.

 

Har sett på dette pga den gode prisen.

 

Gainward GeForce 8800GTS 640MB GDDR3, PCI-Express

 

Er klar over at dette faktisk har 630Mb, men utenom dette, er det noe å utsette på kortet, produsent og at det mangler 10MB.

 

Kom gjerne med anbefalinger til andre kort.

 

På forhånd takk.

8137710[/snapback]

 

Til info så selger masterIT Club3D 8800GTX kort for 3995.-

 

trykk HER for link til produktet.

 

Andreas

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...