RamGuy Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Jeg lurte på om det er mulig å bare formatere harddisken også installere MAC, eller må mann anskaffe seg en iBook, eller noe sånt fra Apple?
Runar Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Du kan ikke installere OS X på en Windows maskin uten å bryte diverse regler/lover. Dessuten støtter ikke Apple dette (eller?), så du får ingen support hvis noe går galt. Jeg tror også det er ganske vanskelig å installere OS X på en Windows maskin, spesielt hvis den ikke har en Intel prosessor.
RamGuy Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Skrevet 12. mars 2007 Du kan ikke installere OS X på en Windows maskin uten å bryte diverse regler/lover. Dessuten støtter ikke Apple dette (eller?), så du får ingen support hvis noe går galt. Jeg tror også det er ganske vanskelig å installere OS X på en Windows maskin, spesielt hvis den ikke har en Intel prosessor. 8135655[/snapback] Sjekk nedenfor.. Jeg har jo en Intel Core 2 Duo.. Men nå var det vell egentlig laptoppen jeg tenkte på, og den har en AMD Turion64 x2
Thlom Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=709939 Les sticky-tråder, i det minste navnet på trådene, før du stilles spørsmål som er besvart i de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå