Gå til innhold

Hjelp? (ny telefon)


Anbefalte innlegg

Aldri fulgt så mye med på mobil-fronten, så fant det enklest å spørre her...

 

Skal ha meg ny telefon, men vet ikkje helt hvilken eg vil ha...

Hvilket merke er ikkje så viktig.

Er ikkje nødd til å ha tipp-topp saker som 3g osv, ettersom eg finner det relativt unyttig.

Eg vil ha en mobil med bra design, og som tar opp liten plass.

Helst med litt god lagringsplass, eller med støtte for å sette i en minnebrikke.

Og god støtte for java-programmer er slettes ikkje en negativ ting ;)

 

Noen som har gode forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Glemte å nevne prisklasse...

Rundt 2500 kr eller mindre tenkte eg.

 

Så D900 blir litt dyr...

 

D830 var temmelig fin, men litt for femi etter min smak...

+ at eg er litt skeptisk ettersom det står på amobil sin test om den at det er dårlig lyd i den.

 

Sitter og funderer på X830... Selv om eg ikkje egentlig trenger mp3 egenskapene så likte eg designet på den, og den bør vel ha bra lydkvalitet om den er beregner på bruk som mp3-spiller...

 

Vanskelig med så mange valg. Hehe.

Endret av Dark-Sith
Lenke til kommentar

Den såg fin ut...

Hvordan er lyden i den?

Liksom, hvor godt hører andre deg, og du andre?

 

Trenger ikkje så mye plass egentlig. Noen bilder og noen Java-Program... Noe mer trenger eg ikkje.

Har en Nintendo DS med ca 1 GB ledig til musikk, i tillegg til en mp3 spiller på 8 GB...

Lenke til kommentar

Virket spennende nok... Men virket som den hadde litt lite specs, og designet er jo ikkje helt å rope hurra for, for å ha en prislapp på 2300 kr (Det er eneste prisen man fann på prisguiden).

 

Når det gjelder abonemang osv så har eg ikkje noe abbonemang nå, skal ha et. Men om eg ikkje henger meg på et abbonemang for å få en mobil billigere skal eg gå for OneCall. Virker som de har meget gode priser for mitt forbruk, i hvert fall til å vere gratis å registrere seg & 0 i månedsavgift.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...