Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

"Fuck buddies", ikke noe mer. Kan det gå?


Gjest Anonym_j16

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym_j16

Jeg har egentlig en bruker her på forumet, men velger å være anonym siden mange jeg kjenner kan knytte dette til meg.

 

Here it goes:

Saken er den at ting har forandra seg litt mellom en kammerat og meg. Jeg var forelsket i han, og hadde vært det i flere måneder.. Etter litt tid begynte ting å skje, aka jeg lå i fanget hans og vi holdt hender ol. Dette holdt på en stund før vi faktisk en kveld kyssa. Etter flere slike kvelder førte det ene til det andre, og vi begynte å ha sex. Vi var ikke et par, og snakka ikke særlig om det.

Da det kommer til det tidspunktet at jeg manner meg opp til å spørre han om hvorfor vi egentlig (da hovedsaklig han) gjorde dette, ble jeg meget overrasket. Jeg hadde jo håpet på at han kanskje likte meg, og at vi kunne bli sammen, men slik var det ikke. Han trodde at jeg gjorde det av samme grunn som han.. ja, at det var kos... Da han får vite det at jeg var forelsket i han ble alt veldig rart. Han følte at han hadde brukt meg, og ble igrunn veldig lei seg. Saken er den, verken han eller jeg ville slutte opp med "aktivitetene", men fant ut at det ble veldig vanskelig da jeg for min del hadde følelser med i spillet. Vi hadde en "pause" (han bor et stykke unna) hvor vi ikke møttes.. Og jeg for min del jobbet hardt med følelser for å komme meg videre. Da jeg var kommet til det stadiet der jeg var over han, ville jeg finne på noe med han igjen. Han var/er jo trossalt en god venn. Det som skjedde var at da jeg kom til han, begynte vi med akkurat de samme aktivitetene, igjen..

 

Det jeg lurer på, kommer dette til å funke? Han er en av mine beste venner, og jeg vil ikke miste han. Men, det er så utrolig hyggelig og kos også.. Jeg veit liksom ikke helt hvor dette vil føre hen. Vi har blitt "enige" om at hvis noen av oss får oss kjæreste/er på dealeren med noen andre, så slutter vi. For da blir det jo med en gang utroskap.

 

Noen som har erfaringer, funker det å bare være "fuck buddies" ?

Takker for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så lenge begge er enige om at det er fucking good friends dere er og ikke en av partene ønsker noe mer syns jeg iallfall at det er en god deal.

 

Men hvis det er slik at en av partene har følelser er det ikke greitt.

 

Forøvrig er det å være f.g.f en fin måte å ødelegge et godt vennskap på. Been there, done that.

Lenke til kommentar

Jeg kunne aldri vært f.g.f med noen for blir altfor lett sjarmert i senk:P

Men om du godtar at han ikke har følelser for deg (noe som må være utrolig vanskelig) Og han godtar at du har følelser for ham, så kan det jo funke greit..?

Lenke til kommentar

Høres ut som at dere har kommet til en fin enighet om dette, og siden du ikke lenger her følelser for han er det jo bare kos. Men pass på, fort gjort at en av dere får følelser for den andre igjen, eller at en av dere begynner med noen andre, og hvis dere begge er vant til å knulle kan det være vanskelig å plutselig slutte når man fortsatt skal være venner.

Lenke til kommentar

"Fucking good friends" :!: :!: :!:

 

Uansett...

 

Ja, det funker sikkert "fucking good" (:wee:), helt til en av dere blir endten forelska i den andre, eller noen utenom gruppa.

Eller kanskje dere kan utvide, så blir det "fucking good-festing" hahaha.

:wee:

 

Mulig jeg bare fant hele tråden litt latterlig, du som jenten burde da seriøst se at "fuck-buddie" er en gave-pakke til gutten og ikke til deg.

Kanskje den var litt kald, eller er det noe sannhet i det? :dontgetit::hmm:

Lenke til kommentar

Når du blir såra... da funker det ikke lenger.

 

Det kan faktisk fungere helt fint, MEN begge partene på være på samme nivå.

 

En lur ide er å sette opp et par "regler" I dunno...

 

njaaa... tror nok ikke du bør føle deg "brukt" kanskje, jeg mener, du ville det jo, selv om du ville det skulle ligge noe mere bak det. Men hadde han på noe tidspunkt gitt deg noen signaler som du tolket til at det skulle bli noe mere?

 

Sry viss det hørtes slemt ut asså, ikke meningen.

Lenke til kommentar

Vet hvordan du har det. Eller. Jeg hadde vist det for en måned siden. Jeg og exen har samme sak, fuck friends altså, og det fungerer egentlig ganske bra. Da det ble slutt mellom oss hadde jeg fortsatt følelser for henne, noe jeg kanskje fortsatt har(bare ikke i like høy grad), og det fungerte overraskende bra. Vi er jo nå bare bestevenner med fordeler, som vi så fint kaller det, men det går. Begge er jo fortsatt fysisk tiltrukket av hverandre, og sex er jo digg uansett.

 

Men om du skulle føle at han bruker deg, eller at følelsene dine blir forsterket slik at det blir "ubehagelig" av det her, synes jeg du skal slutte med en gang. Men om det ikke begynner å plage deg, ser jeg egentlig ingen grunn til at du skal slutte med det :)

Lenke til kommentar

Skrev ett innlegg i en post nå nettopp med erfaring med ei jente jeg møtte i militæret som startet som ff og endte opp at hun ble hentet med sykebil og blant annet kontaktet familien min hvor hun fortalte diverse ting.

 

Tråden er her...

 

Følte det innlegget har litt med denne tråden også. Er jo en episode om ei jeg var ff med. Noe jeg har lært, hvis en part får følelser, slutt mens leken er god.

Lenke til kommentar
Gjest Anonym_j16

Takk for alle svar!

Ser det er litt delte meninger blant folk her. Nei, jeg føler ikke at han bruker meg. Jeg vil det jo selv, og slik saken er nå så har heller ikke jeg noen følelser med i spillet. Men, hvis de skulle dukke opp igjen, så melder jeg avbud med en gang. Jeg orker ikke sånn det var før. Ja, han viste jo igrunn tegn til at han likte meg. Var vel derfor det gikk så langt i første omgang på en måte.. Men, etter at vi fikk snakka så fikk jeg jo orden på det, og jeg fikk jobba med følelser.. Nå er alt toppers! Enn så lenge...

Lenke til kommentar
Gjest Guest

Jeg hadde en fuck buddy som jeg ble forelsket i en gang. Vi var egentlig gode venner, men etter at vi sluttet å ha sex har vi knappt snakket sammen. Hver gang vi møtes blir alt rart og ukomfortabelt, spesielt siden jeg fikk vite senere at han var utro mot sin nåværende kjæreste med meg.

Lenke til kommentar

Høres ut som en historie jeg nesten kunne kjent meg igjen i. Anyways...

Det er en mulighet for at det kan ødelegge vennskapet, men også en mulighet for at det går veldig, veldig bra. Alt kommer ann på hva som skjer. Uhm, så mitt råd er vel å se det an litt kanskje.. Eller, kjør på så lenge det funker du =)

 

 

Edit: Leifur

Endret av Heretique
Lenke til kommentar
Høres ut som at dere har kommet til en fin enighet om dette, og siden du ikke lenger her følelser for han er det jo bare kos. Men pass på, fort gjort at en av dere får følelser for den andre igjen, eller at en av dere begynner med noen andre, og hvis dere begge er vant til å knulle kan det være vanskelig å plutselig slutte når man fortsatt skal være venner.

8131660[/snapback]

 

Helt enig med deg der.

Lenke til kommentar

Jeg kan fint se problemstillingen, men det er store sjanser for at noen blir såret hvis dette pågår. Hvis det er verdt risken, så for all del.

Fra venner og bekjente, ender dere vel opp med å bli sett på som et useriøst forhold, eller at "dere-holder-på-enda".

Jeg vet helt hvordan dette vil hjelpe noen av dere i jakt på en ny partner, men positivt er det nok ikke.

Det er veeeeldig lett å bli sjalu i sosiale situasjoner, jeg håper for din del at dere ikke deler hverdagen sammen, samme skole etc.

:ph34r:

 

Det blir jo nesten litt som å rote på en fest, bare det er snakk om fullt ut samleie.

Definisjonen på å rote er jo at det er ingen følelser involvert, men såååå når man gjør noe så intimt sammen kan kanskje følelser vekkes til live/oppstå.

 

"Fuck-buddies" er iallefall ikke et samhold som kan vare livet ut.

:wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...