fffuuu manchu Skrevet 12. mars 2007 Skrevet 12. mars 2007 Tror Will har forklart i en eller annen presentasjon, som jeg ikke finner nå, at når du zoomer ut fra planeten så får du se en karikert versjon av planeten, men etterhvert som du zoomer inn vil flere og flere detaljer bli synlige og mer "realistisk". Sånn jeg forstod det vil det si at planetene vil virke store når du tasser rundt på de, men mindre når du flyr rundt i universet. Håper jeg forstod det rett 8139058[/snapback] Det høres rett ut. Tror også det er noe med at romskipet skaleres opp etterhvert som du flyr opp fra planeten, slik at det skal sees når du reiser mellom planetene.
MrUrge Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Gleder meg sykt til dette spillet. Ser giga stort ut og at man kan lage egne hus, båter, figurer osv er vilt...
andir Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Hva står GDC for og hva er GDC? 8148932[/snapback] GDC står for Game Developers Conference. Du kan lese mer om det på Wikipedia. Game Developers Conference
Cotul Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Håper bare at spore blir så stort som det har gitt uttrykk for så langt.
Johkmil Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Har alt planlagt massevis av skapninger jeg skal lage. ';..;' Dette blir årets spill.
fffuuu manchu Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Will Wright keynote fra SXSW! Link til writeup Video (Funket ikke for meg )
NikkoDee Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Will Wright keynote fra SXSW! Link til writeup Video (Funket ikke for meg ) 8156566[/snapback] den stoppa midt i med meg Noen som vet om en annen side å se den på??
MindTooth Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Er her en film som virker av SXSW: http://www.viddler.com/explore/zachinglis/videos/1/
Lakus Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Edit: Vell, tror de har tatt ideen fra Flow Du tror vel det du... har ikke dette spillet vært under utvikling lenge? Og så lenge jeg kan huske har den fasen vært med hele tiden...
Blate Skrevet 22. august 2007 Forfatter Skrevet 22. august 2007 Ny video fra Leipzig. Link, også lagt ut i første post. Blate
Kaffeleif Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 http://video.google.com/videoplay?docid=23...389333354&hl=en En video der de forklarer hvordan spillet er lagd, etter ca. 6 minutter får man se nøyere på editoren
nosync Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 Jeg hadde stor forventing til dette spillet, men nå tviler jeg på jeg kommer til å kjøpe det. I starten fikk vi inntrykk at dette var som et "Gud" spill, eller et "Liv simulator". Noe som fikk meg kjempe glad. Men nå kommer de med krig og våpen, og det begynner å ligne et RTS stil spill, med bygging av krigere bare for å knuse en fiende. Nei, dette virker lamt i min meining. Hadde vært mer spennende om det var som jeg trodde det skulle bli...et "simulator" av sorter....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå