Gå til innhold

Ny video fra Spore

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tror Will har forklart i en eller annen presentasjon, som jeg ikke finner nå, at når du zoomer ut fra planeten så får du se en karikert versjon av planeten, men etterhvert som du zoomer inn vil flere og flere detaljer bli synlige og mer "realistisk".

Sånn jeg forstod det vil det si at planetene vil virke store når du tasser rundt på de, men mindre når du flyr rundt i universet. Håper jeg forstod det rett :p

8139058[/snapback]

Det høres rett ut. Tror også det er noe med at romskipet skaleres opp etterhvert som du flyr opp fra planeten, slik at det skal sees når du reiser mellom planetene.

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Skrevet
Edit: Vell, tror de har tatt ideen fra Flow

Du tror vel det du... har ikke dette spillet vært under utvikling lenge?

Og så lenge jeg kan huske har den fasen vært med hele tiden...

• 3 måneder senere...
Skrevet

Jeg hadde stor forventing til dette spillet, men nå tviler jeg på jeg kommer til å kjøpe det.

I starten fikk vi inntrykk at dette var som et "Gud" spill, eller et "Liv simulator". Noe som fikk meg kjempe glad.

Men nå kommer de med krig og våpen, og det begynner å ligne et RTS stil spill, med bygging av krigere bare for å knuse en fiende.

Nei, dette virker lamt i min meining. Hadde vært mer spennende om det var som jeg trodde det skulle bli...et "simulator" av sorter....

:thumbdown::thumbdown:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...